Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، گفت: همزمان با حماسه فتح خرمشهر محفل ادبی یاد یاران در نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محفل ادبی یاد یاران به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در حوزه دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) با حضور معاون محترم فرمانداری، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، مسئول بسیج هنرمندان استان، بسیج هنرمندان شهرستان و پایگاه شهید مطهری بسیج کارمندان و جمعی از هنرمندان و شاعران شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر بحیرایی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، اظهار کرد: آزادی خرمشهر یک نبرد در میدان جنگ نبود بلکه این پیروزی عظیم، پیروزی یک ایدئولوژی و خلاصه تمامی ارزش‌های اسلامی در برابر توطئه همه‌جانبه دشمن بود.

در ادامه این مراسم سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمن از هم‌اینک با استفاده از فضای مجازی و عناصر وابسته قصد در تخریب اعتماد مردم نسبت به‌نظام و آرمان‌های شهدا دارند.

وی گفت: دشمن امروز سعی می‌کند با تحت شعاع قراردادن حضور حداکثری مردم در انتخابات به‌نظام ضربه بزنند درحالی‌که فراموش کرده‌اند که مردم پیوندی عمیق و دیرینه با آرمان‌های امام راحل، شهدای دفاع مقدس و مقام معظم رهبری دارند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، تصریح کرد: مردم ما به‌زودی در حماسه ۲۸ خرداد دشمنان این مرزوبوم در رسیدن به اهدافشان با حضور حداکثری در پای صندوق رأی و انتخابات نقشه آنان را ناکام خواهند گذاشت.

گفتنی است در ادامه محفل ادبی چند تن از شاعران انجمن‌های ادبی شهرستان با خواندن شعر و خاطرات جنگ و متونی پیرامون دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتن در پایان با حضور مسئولان از مقام شامخ هنرمندان حوزه ادبی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه ناحیه نهاوند محفل ادبی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران

جعفر سلگی یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت در جلسه احداث شهرک‌های شیلاتی شهرستان که با حضور مسئولان استان، شهرستان و سایر کارشناسان ذیربط در محل فرمانداری نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: نگاه مسئولان شهرستانی به این موضوع مثبت است چرا که توسعه شیلات و غذا‌های دریایی به اصلاح سبک زندگی مردم و ایجاد اشتغال کمک می‌کند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وی با اشاره به اینکه نهاوند به عنوان قطب شیلات غیرساحلی کشور شناخته شده است، افزود: با وجود سراب‌های متعدد در شهرستان نهاوند نیاز احداث این شهرک به منظور توسعه شیلات و ایجاد اشتغال اهمیت دارد.

سلگی با بیان اینکه شهرستان نهاوند از قابلیت فراوانی در بخش شیلات و آبزی‌پروری برخوردار است، ادامه داد: با توجه به ظرفیت ۷۰ درصدی حجم تولیدات شیلاتی نهاوند، در حال حاضر ۹۰ مزرعه آبزی‌پروری بزرگ و کوچک در شهرستان با مجوز تولید ۴۰۰۰ تن ماهی قزل‌آلا و ۳۶۵ میلیون تفریخ و تکثیر توانسته علاوه بر تأمین بخشی از بازار داخلی طی دو سال گذشته ۱۰۰۰ تن ماهی سردآبی به روسیه صادر کند.

معاون عمرانی فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه سهم شهرستان نهاوند در صنعت آبزی‌پروری استان همدان در بخش تکثیر و تفریخ ماهیان سردآبی ۹۰ درصد و در بخش پرورش ماهیان سردآبی و گرم‌آبی ۷۵ درصد است، اضافه کرد: نهاوند ظرفیت جلوگیری از خروج ارز با تولید ۴۰ درصد تخم چشم‌زده و ۳۷ درصد بچه ماهی کشور را دارد.

به گفته وی، با ایجاد این شهرک اراضی بایر احیاء و آب‌های بدون استفاده پس از مصرف در پرورش ماهی به رودخانه و مصرف بهره‌برداران بخش کشاورزی و باغات هدایت می‌شود.

سلگی در پایان تأکید کرد: مکان‌یابی و بررسی این موضوع از طریق استعلام از دستگاه‌های ذیربط و استفاده از اراضی ملی می‌تواند در ایجاد منطقه گردشگری و دیگر صنایع وابسته توسعه و اشتغال پایدار را برای شهرستان محقق کند.


دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • استقرار نیروهای صهیونیست در قدس همزمان با شنبه مقدس مسیحیان