Web Analytics Made Easy - Statcounter

«وانگ چون» نماینده چین در سازمان های بین المللی مستقر در وین روز چهارشنبه در گفت و گویی که تلویزیون "سی جی تی ان" چین منتشر کرده است در واکنش به توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای گفت: چین از تمدید توافق استقبال می‌کند زیرا شرایط مطلوبی را برای پیشبرد مذاکرات کمیسیون مشترک فراهم می‌کند.

وی گفت: چین امیدوار است که همه طرف‌های درگیر احساس فوریت را تقویت کنند، قاطعیت سیاسی را نشان دهند و به دنبال راه حل‌های مشخص و توافق اولیه در مورد از سرگیری انطباق با برجام باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات این مقام چینی در حالی است که "شی جین پینگ"رییس جمهوری چین هم روز دوشنبه در تماس تلفنی با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه پکن همواره از برجام به عنوان یک توافق چند جانبه بین‌المللی و اجرای کامل آن حمایت کرده و خواهد کرد، اظهار داشت: آمریکا نمی‌تواند هر زمان که خواست از برجام خارج شود و یا دوباره به آن بازگردد، لغو همه‌ تحریم‌ها علیه ایران برای بازگشت آمریکا به برجام ضروری است.

دور پنجم گفت و گوها در خصوص لغو تحریم‌های آمریکا و بازگشت احتمالی این کشور به برجام با از سر گیری نشست کمیسیون مشترک برجام، روز سه شنبه در شهر وین اتریش آغاز شده است.

23311

کد خبر 1518983

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین