Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- هر زمانی که اسم کاشان به گوش ما می‌خورد یاد گلاب و گلاب‌گیری کاشان، جاذبه‌های دیدنی و مردم بسیار مهمان‌نواز آن می‌یفتیم که در هر فصلی از سال پذیرای گردشگران ایرانی و توریست‌های خارجی فراوانی است که قصد اقامت در اقامتگاه‌های کاشان را دارند. به‌همین خاطر، در این شهر کویری اقامتگاه‌های  بسیاری  به‌شما پیشنهاد می‌شود که ما قصد داریم در مورد یکی از این اقامتگاه‌ها با نام اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان به‌شما توضیحات بیشتری دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس تا پایان مطلب ما را همراهی کنید تا در مورد خدمات و امکانات اقامتگاه، نحوه رزرو هتل کاشان و بسیاری دیگر از موارد به شما توضیحاتی ارائه دهیم.

امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان

اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان از قدمت بسیار کهن مربوط به 200 سال پیش برخوردار است که در سال 1395 به‌شکل یک اقامتگاه با معماری سنتی و قدمی بسیار زیبایی بازسازی شده و  جزء یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر کاشان  به‌شمار می‌آید. این اقامتگاه سنتی، دارای 8 اتاق در 2 طبقه می‌باشد. از امکانات اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان می‌توان اشاره کرد به:

تبدیل ارزفروشگاهکافی‌شاپ لابیخدمات تورصندوق اماناتکتاب‌خانهتاکسی سرویسخدمات باربریتشریفات ویژهپارکینگاینترنتخدمات خانه‌داریخدمات تهیه بلیطترانسفر رفت و برگشتچای‌خانه سنتیسرویس بهداشتی ایرانینمازخانهباغچهفضای پیاده‌روی فتوکپی و فکسحوض سنتیخزینه سنتی

لازم به‌ذکر است که پارکینگ و اینترنت برای مهمانان هتل به‌صورت رایگان و خدمات ترانسفر به‌صورت غیررایگان می‌باشد  و این اقامتگاه  از در ورودی و اتاق‌ها و رستوران دارای پله نیز هست، ارائه صبحانه در سالن  و کافی شاپ  اقامتگاه نیز در طبقه اول با ارائه انواع کیک و دسرهای بی نظیر و چای‌خانه سنتی نیز با انواع دمنوش و چای‌های متنوع  مکانی دنج جهت استراحت را بعد از یک گشت طولانی مدت و یا دورهمی‌های دوستانه  برای مهمانان هتل فراهم کرده است.

اتاق‌های اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان و امکانات آن عبارتند از

اتاق یک تخته کوچک( یک تخت تک نفره بدون پذیرش نفر اظافه)اتاق یک تخته معمولی( یک تخت یک نفره بدون پذیرش نفر اضافه)سوئیت یک نفره( یک تخت یک نفره بدون پذیرش نفر اضافه)اتاق دو تخته کوچک( دو تخت یک نفره بدون پذیرش نفر اضافه)اتاق دو تخته دبل( یک تخت دو نفره بدون پذیرش نفر اضافه)سوئیت دو تخته( یک تخت دو نفره پذیرش یک نفر اضافه)اتاق سه تخته( دو تخت یک نفره و یک تخت یک نفر پذیرش یک نفر اضافه)اتاق چهار تخته( چهار تخت یک نفره بدون پذیرش نفر اضافه)اتاق پنج تخته شاه نشین( پنج تخت یک نفره پذیرش یک نفر اضافه)

لازم به‌ذکر می‌باشد سرویس اضافه به‌صورت تشک برای مهمانان ارائه می‌شود و اتاق‌های دو تخته معمولی دارای پله و در طبقه پایین قرار دارد و سوئیت دو نفره و اتاق پنج تخته شاه‌نشین دارای خزینه سنتی است.

امکانات داخل اتاق اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان عبارتند از

تلفن، یخچال، سشوارسرویس بهداشتی فرنگیسیستم خنک کننده اسپیلتدمپاییحوله حمامحمام کمد لباس و رخت‌آویزآب رایگانبالکنآشپزخانهمینی‌بار غیر رایگاناینترنت موقعیت مکانی اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان و فاصله تا اماکن مهم

این اقامتگاه در میدان کمال‌الملک و در خیابان دروازه اصفهان، کوچه بوستانی قرار گرفته و از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین  نقطه کاشان و دسترسی آسانی به مکان‌های دیدنی  دارد و این برای مسافرانی که بدون خودرو به کاشان سفر کرده‌اند، گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید. فاصله هتل تا برخی از جاهای دیدنی و مهم کاشان و اطراف آن به‌شرح زیر است

آرامگاه سهراب سپهری با خودرو 45 کیلومترخانه تاریخی طباطبایی پیاده 1 کیلومترچشمه سلیمانیه با خودرو 8 کیلومترحمام تاریخی سلطان امیراحمد پیاده 855 مترمجموعه تاریخی نیاسر با خودرو 35 کیلومترتیمچه امین‌الدوله پیاده 1 کیلومترروستای ابیانه با خودرو 80 کیلومترخانه تاریخی عباسیان پیاده 944 مترپایانه مسافربری با خودرو 10 کیلومترایستگاه راه‌آهن با خودرو 10 کیلومتربازار تاریخی کاشان پیاده 1 کیلومترحمام فین کاشان با خودرو 8 کیلومتر

طبق نظر سنجی که از مهمانان هتل صورت گرفته است، اقامتگاه سنتی خانه مرشدی از لحاظ امکانات، دسترسی مکانی و کیفیت اتاق‌ها و از لحاظ قیمت و سایر موارد دیگر امتیاز حدود 4 را از 5 دریافت کرده است.

مزایای رزرو اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان با رادار361

زمانی که قصد رزرو اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان را به‌صورت اینترنتی دارید. با زدن دکمه سرچ، لیست این اقامتگاه برای شما باز می‌شود. اما اگر قصد رزرو هتل کاشان را با تخفیف ویژه و قیمت مناسب دارید، بهترین راه حل سایت رادار361 است. سایت آن‌لاینی که تمام هتل کاشان را با قیمت های ویژه، امکانات و خدمات، دسترسی مکان‌ها با عکس گذاشته و در صورتی که هتل کاشان تغییراتی در خود دهد در کمترین  ثانیه تغییرات را در سایت انجام داده تا کاربر با خیال راحت  رزرو هتل خود را انجام ‌دهد.

در رادار361 این امکان برای کاربر گذاشته شده تا در صورت بررسی اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان، انتخاب اقامتگاه دیگری را نیز داشته باشد و اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان به‌ او پیشنهاد شود. اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان نیز همانند این اقامتگاه از قدمتی 400 ساله برخوردار است که مورد بازسازی قرار گرفته و تمامی اتاق‌های هتل دارای تخت یک نفره می‌باشد. اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان دسترسی آسانی به برخی مکان‌های تاریخی مانند: خانه طباطبایی پیاده 2 کیلومتر، حمام تاریخی سلطان امیراحمد پیاده 2 کیلومتر، تیمچه امین‌الدوله پیاده 1 کیلومتر و تا برخی دیگر از مکان‌های دیدنی و تاریخی کاشان  با خودرو نیز فاصله کمی را دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رزرو هتل کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد

آرش صیادی درباره الحاق اراضی به محدوده شهر پرند برای ساخت نهضت ملی مسکن توضیح داد: تاکنون بیش از ۴۴۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهر پرند الحاق شده است همچنین برای ساخت شهرک اعتمادیه به میزان ۳۲۰ هکتار  زمین با ظرفیت ۱۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است که کار آماده سازی این شهرک به زودی آغاز می شود.

وی درخصوص ساماندهی مشاوران املاک گفت: در پرند طی ۳ نوبت به شکل میدانی کار ساماندهی مشاوران املاک انجام شد که در طی این  بازدیدها ۱۳۸  بنگاه غیر مجاز شناسایی و تذکرات لازم به آنها داده شد که برخی از آنها رفع نقص کرده و برخی پلمب شدند.

وی همچنین در خصوص خانه های خالی در پرند گفت: ۱۳هزار واحد خالی از سکنه در پرند شناسایی شد که ۱۰ هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، گفت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به برخورد با مشاوران املاک متخلف اظهار داشت: در مقطعی شاهد بورس بازی مسکن از سوی برخی از مشاوران املاک بودیم که اغلب این مشاوران بدون مجوز فعالیت می‌کنند و در مانور برخورد با آنها توانستیم ١٣٨ بنگاه غیر مجاز را شناسایی و با آنها برخورد کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • رزرو هتل در آمستردام