Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشید قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: در بیست و یکمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری بیش از 78 هزار و 950 نفر از دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم استان از طریق سامانه همگام ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح شهرستان‌ها و مناطق ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت این فراخوان افزود: در این دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی جاری برگزار شد، دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول و دوم در 21 رشته در جشنواره ثبت نام کردند که آثار دانش‌آموزان برگزیده شهرستان‌ها و مناطق به دبیرخانه استانی ارسال و پس از ارزیابی توسط داوران استانی از این تعداد 60 نفر در دوره  متوسطه اول و 100 نفر در دوره متوسطه دوم به عنوان رتبه‌های اول تا سوم استان معرفی و تقدیر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در این مرحله از جشنواره آثار رتبه ‌های اول استان در مقطع متوسطه دوم، در بخش دانش‌آموزی به تعداد 53 اثر برتر طبق سهمیه ابلاغی به دبیرخانه کشوری ارائه شد و فرهنگیان نیز آثار خود را به صورت مستقیم از طریق سامانه همگام به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال کردند.

 قربانی از پایان مرحله داوری کشوری و اعلام نتایج این فراخوان خبر داد و گفت: در پایان این مسابقات و در مرحله کشوری تعداد چهار نفر از دانش‌آموزان استان کردستان حائز رتبه‌های اول تا سوم کشوری و تعداد 7 نفر از فرهنگیان نیز رتبه‌های اول تا سوم کشوی این فراخوان ملی را کسب کردند و تعداد 10 نفر ازمعلمان استان نیز در این دوره به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند که این موفقیت را به دانش‌آموزان و همکاران برگزیده و کلیه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

وی به اسامی دانش‌آموزان برگزیده کشوری این مسابقات پرداخت و گفت: دانش‌آموزان برگزیده کشوری شامل شادمان برد افکن از شهرستان مریوان، حائز رتبه اول کشوری در رشته خوشنویسی نستعلیق، جوانا غلام ویسی از ناحیه یک سنندج حائز رتبه دوم کشوری در رشته نقاشی خط ، سیده عسل حسینی از شهرستان دیواندره حائز رتبه سوم کشوری در رشته سخنوری و فرزام قادری از شهرستان قروه حائز رتبه سوم کشوری در رشته موشن گرافی هستند.

وی فرهنگیان برگزیده کشوری را نیز محمد شهبازی از منطقه کرانی حائز رتبه اول  کشوری در رشته عکاسی، بهزاد نعمتی از شهرستان دیواندره حائز رتبه دوم  کشوری در رشته فیلم کوتاه، سنجر عباسی از منطقه زیویه حائز رتبه دوم  کشوری در رشته  طراحی، فرهاد مطاعی از منطقه کلاترزان حائز رتبه دوم  کشوری در رشته عکاسی، حافظ رنجبر از ناحیه دو سنندج حائز رتبه سوم کشوری در رشته شکسته نستعلیق، فائق خالدی از ناحیه یک سنندج حائز رتبه سوم کشوری در رشته نقاشی خط، و اسماعیل نادری از ناحیه دو سنندج حائز رتبه سوم  کشوری در رشته طراحی برشمرد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش کردستان فرهنگیان حائز رتبه دوم دانش آموزان فراخوان ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی آموزش و پرورش آران و بیدگل، ۵۱ درصد از دانش آموزان این شهرستان را مشغول به تحصیل در رشته‌های فنی وحرفه‌ای دانست وگفت: این نمایشگاه به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیاز‌های جامعه و آشناسازی آنان با رشته‌های تحصیلی و مشاغل راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مرتضی جمشیدی افزود: این رویداد در قالب ۱۴ غرفه دستاورد‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های فتو گرافیک، خیاطی، معماری و حسابداری و کامپیوتررا روایت می‌کند.
این نمایشگاه تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در محل هنرستان امام خامنه‌ای برای بازدید دانش آموزان دایر است.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد