Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امشب و طی مراسمی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد با حضور اعضای شورا، روسای کانون‌ها و کمیته‌های این مجموعه آغاز به کار کرد.

 

افشین بازگیر امشب در مراسم آغاز به کار ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت حال حاضر و برای گذر از شرایط نیاز به ایجاد انتخابات پرشور و انتخاب اصلح داریم که این انتخاب ما را به وضعیت مطلوب نزدیک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان همان جبهه انقلابی است که در دوره گذشته در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که نتیجه آن حمایت از آیت الله رییسی را به دنبال داشت.

 

رییس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در شورای ائتلاف استان لرستان تصریح کرد: بعد از انتخابات دور گذشته به پیشنهاد آیت الله رئیسی انسجام‌بخشی فعالیت‌ها صورت گرفت و به دنبال آن دو سال پیش شورای ائتلاف ایجاد و ۲۴۰ کاندید مورد حمایت شورای ائتلاف وارد مجلس شدند.

بازگیر به عملکرد شورای ائتلاف در انتخابات مجلس در استان اشاره کرد و افزود: در لرستان شورای ائتلاف در انتخابات مجلس عملکرد مطلوبی داشتند.

 

وی ادامه داد: بعد از انتخابات مجلس، شرایط تشکیلاتی شورای ائتلاف تغییرکرد و با انتخاب یک هیئت موسس 7 نفره در لرستان شروع به کار کرد و درشهرستان ها نیز یک هیئت موسس 7 نفره تشکیل شد، در ادامه  یک سایت ثبت نام در شورای ائتلاف تشکیل و مورد استقبال قرار گرفت که در کشور رتبه چهارم را کسب کرد و بیش از ۸۵۰۰ نفر در شورای ائتلاف ثبت نام کردند که ۱۸۵۰ نفر آن مربوط خرم‌آباد است.

بازگیر با بیان این که لازمه رسیدن به اهداف ،کار تشکیلاتی است گفت کار تشکیلاتی در شورای ائتلاف روشن و فعال است  و در این برهه کار شورای ائتلاف انتخابات است که فعالیت‌های آن بر مبنای مقتضیات زمان تغییر می‌کند.

 

رییس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف لرستان اذعان داشت: اولین استانی که حکم رئیس ستاد انتخاب را صادر شد استان لرستان بود و رئیس ستادهای انتخاباتی در شهرستان‌ها از طریق انتخابات مشخص می‌شود و همه اعضا در این انتخاب سهیم هستند.

وی اضافه کرد: ستادهای مختلفی در استان لرستان شکل گرفته است که شکل گیری این ستادها هیچ تضادی با هم ندارد، شاید مسیر تبلیغات متفاوت باشد، اما در نهایت تمام ستادها و شوراها به یک نقطه ختم می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی انتخابات ائتلاف ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در شورای ائتلاف ستاد انتخابات ستاد انتخاب خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
 ابوطالب شفقت افزود:تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.
شفقت افزود:امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.
دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود