Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:55:41 GMT

راه اندازی مجدد واحد معدنی مرمریت آباده

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۰۸۵۷

راه اندازی مجدد واحد معدنی مرمریت آباده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خادم حمزه، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به راه اندازی مجدد واحد معدنی مرمریت آباده گفت: با اعطای تسهیلات حمایتی حوزه تولید به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۲۰ نفر فراهم و ظرفیت تولید مواد استخراجی ۱۲۰۰۰ تن انواع سنگ معدنی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه در این واحد تولیدی ۲۰ نفر مشغول به کار بود و به دلیل نداشتن نقدینگی و سرمایه در گردش با تعطیلی مواجه شده بود، اضافه کرد: با تامین نقدینگی استحصال مواد معدنی و راه اندازی خطوط از سر گرفته شد و نیروی کار آن مشغول به فعالیت شدند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه تحت مدیریت توانمند استاندار محترم فارس با تمام توان از واحد‌های تولیدی و بخش خصوصی در راستای افزایش ظرفیت تولید، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری حمایت خواهد شد، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی حوزه اقتصادی باید همه توان و ظرفیت نیروی انسانی خود را در مرکز استان وشهرستان‌ها بکار گیرند؛ زیرا هدف اصلی ایجاد فرصت شغلی برای افراد بیکار در استان و افزایش رفاه مردم است.

او در پایان اظهار داشت: بیکاری جوانان زمینه افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی را فراهم می‌نماید که در این صورت جامعه مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین برای مبارزه با مفاسد اجتماعی است لذا مدیران می‌بایست تمام تلاش خود را برای افزایش تولید به کار ببندند. چون تولید مبتنی بر دانش تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فارس اعطای تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم