Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، علیرضا ایزدپور گزارشی از عملکرد بهزیستی استان در ماه رمضان سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدا با اشاره به برگزاری پویش همدلی رمضان در سال جاری از ۲۵ فروردین لغایت ۲۲ اردیبهشت در استان همزمان با سراسر کشور اشاره و در این باره گفت : با عنایت به مأموریت­های متعدد سازمان و جمعیت مددجویان تحت پوشش سازمان و نظر به اینکه اعتبارات محدود سازمان نمی­تواند پاسخگوی نیازهای مددجویان باشد، جذب مشارکت ها و تامین نیازهای اساسی مددجویان بدون همراهی و کمک خیرین بسیار سخت و تا حدی ناممکن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا تصمیم بر آن شد تا پویشی در ماه رمضان سال ۱۴۰۰ با مشارکت خیرین در تامین اقلام مورد نیاز مددجویان اجرا شود.

 ایزدپور هدف از اجرای این پویش را جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره مندی از ظرفیت های مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت سازمان اشاره و محورهای فعالیت پویش را  پرداخت کمک هزینه معیشتی، تهیه اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی (ویژه رسیدگی مورد نیاز در دوران بحران و بیماری کرونا)، تامین هزینه های درمانی، آزادی زندانیان، تامین اقلام جهیزیه و ازدواج و دیگر موارد بیان داشتند.

ایشان در ادامه مبلغ جذب شده در این پویش را چهارده میلیارد و ششصدو چهل دو میلیون ۸۱۱ هزار و ۸۹۰ ریال در قالب  مشارکت های نقدی و غیر نقدی توسط بخش دولتی و و غیر دولتی بیان داشته و افزودند : بهزیستی استان در پایان ماه مبارک رمضان امسال نیز مبلغ دو میلیارد و هشتصد و هشتاد و هشت میلیون و ۵۴ هزار و ۷۵۰ ریال زکات فطریه و کفاره توسط بخش دولتی و غیردولتی تحت نظارت جلب و جذب کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد : یکی از والاترین اهداف سازمان بهزیستی در موضوع افراد تحت حمایت در شرایط فعلی بحث معیشت ایشان است و این امر بدون لحظه ی غفلت و کوتاهی در حال پیگیری است. پس از جمع بندی و اعلام مبالغ جمع آوری شده در پویش همدلی رمضان، زکات فطریه و کفاره دستور تخصیص اعتبار و هزینه کرد ابلاغ گردید که این مساعدت ها در قالب کمک هزینه معیشتی به تعداد ۶۹۲ نفر، بسته های اقلام معیشتی به تعداد ۳۸۴ نفر، هزینه نان به تعداد ۲۵۸۶ نفر و سایر موارد به تعداد ۱۱۹ نفر پرداخت و هزینه گردید.

بهزیستی استان سمنان در رمضان سال گذشته در جلب و جذب زکات فطریه و کفاره در بخش دولتی و کمک های نقدی یک میلیارد و ۱۰۹ میلیون ۷۲۷ هزار ریال و غیر نقدی صد و بیست و پنج میلیون و ۷۵۰ هزار ریال  و نیز در بخش غیر دولتی و کمک های نقدی ششصد و ۹۲میلیون و ۸۶۲ هزار ریال و غیر نقدی نه میلیون و ۵۵۰ هزار ریال جمع آوری کرد، که در مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی در بخش دولتی و غیر دولتی بهزیستی استان توانست در عید فطر سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۹۳۷  میلیون و ۸۸۹ هزار ریال مساعدت در بخش فطریه و کفاره جذب و جلب نماید.

46

کد خبر 1519352

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان بهزیستی استان فطریه و کفاره بخش دولتی زکات فطریه غیر نقدی هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت