Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال چوکا تالش و شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور عصر پنجشنبه به میزبانی چوکا و در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را در خانه مغلوب کرد.

در نیمه اول این دیدار، هر دو تیم بازی برابر و متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما فرصت های گلزنی تیم شاهین شهرداری بوشهر مناسب تر بود و حتی این تیم به گل نیز دست بافت اما این گل در شرایط آفساید به ثمر رسید و یک بار نیز، دیرک دروازه مانع از گلزنی این تیم شد تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم با حملات تیم فوتبال چوکا تالش آغاز و این تیم بیشتر بر بازی تسلط داشت، اما در دقیقه ۸۰ و روی اشتباه محرز خط دفاعی چوکا، حسین نخودکار بازیکن تعویضی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر موفق به گلزنی شد.

در دقیقه ۹۰ نیز، حسین نخودکار برای دومین بار دروازه تیم فوتبال چوکا تالش را باز کرد تا خود و تیمش را ۲ گله کند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را ، وحید صالحی با کمک های وحید سیفی و علی الفتی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، امید سام کن و میلاد شعبانلو از تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، حسن پاپی و رضا اعتمادی از تیم فوتبال چوکا تالش کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال چوکا تالش در این بازی با ترکیب محمدرضا قویدل ، کنعان طاهرنژاد، امیرحسین صالحی ، یامین فلاح ، حمید خدابنده لو، علیرضا مصطفایی ، محمد جعفری (دقیقه ۸۲ رضا اعتمادی)، سپهر شعبانی ، مهدی محمدیاری (دقیقه ۷۶ علی امیری) ، حسین پاپی (دقیقه ۸۲ محمد شیخ الاسلامی) سعید خردمند و با سرمربیگری مهدی پاشازاده به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر رفت.

همچنین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با ترکیب ایمان صادقی ، علی گودرزی ، علی حمودی (دقیقه ۴۶ شاهین مجیدی)، امین شجاعیان (دقیقه ۶۹ حسین نخودکار)، رضا صدری ، حمیدرضا دیوسالار ، علی اکبر حیدری نیا، امید سام کن ، محمدجواد جلالی ، میلاد شعبانلو (دقیقه ۹۰ علیرضا ابراهیمی)، مهدی مومنی و با سرمربیگری داود مهابادی رو در روی چوکا تالش قرار گرفت.
 
پیش از این بازی تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول کشور، تیم چوکا تالش با کسب ۲۵ امتیاز در مکان شانزدهم و تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با ۳۶ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیم‌های ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی لیگ دسته اول فوتبال گیلان تالش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی لیگ دسته اول فوتبال فوتبال فدراسیون های ورزشی لیگ دسته اول فوتبال گیلان تالش اخبار کنکور تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر فوتبال چوکا تالش لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • ببینید | تصاویری از درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر