Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که بالگردهای آمریکایی هنگام گشت زنی هوایی، تروریست‌های داعش را در مناطق صعب العبور می‌بینند، اما آنها را هدف قرار نمی‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بغداد الیوم، یک منبع امنیتی عراقی از کشته شدن سروان «ایهاب زیدان الشمری» در محور «وادی الشای» در جنوب استان کرکوک به دست تروریست‌های داعش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدابیر امنیتی درجاده مواصلاتی بغداد به فلوجه

یک منبع امنیتی از تدابیر امنیتی میان بغداد و فلوجه خبر داد و اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق تدابیر بی سابقه در طول جاده مواصلاتی بغداد-فلوجه انجام داده اند و آنرا با مراکز ایست بازرسی قطع کرده‌اند و در طول جاده مستقر شده‌اند.

این منبع بیان کرد: بسیاری از پست‌های بازرسی ثابت و متحرک در ورودی و خروجی شهر فلوجه و راه‌های اصلی و فرعی ایجاد شده است. نیروهای امنیتی مانع از جابجایی میان «ابوغریب»، «بغداد» و «فلوجه» شده اند. همچنین نیروهای زیادی در جاده مواصلاتی میان مناطق «هیت» و «الرمادی» در غرب عراق مستقر شده‌اند.

تشدید تدابیر امنیتی آمریکایی‌ها در عین الاسد

یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که بالگردهای عراقی اقدام به ایجاد چتر هوایی بر فراز پایگاه نظامی عین الاسد کرده‌اند و اقدامات بی سابقه‌ای را  در این پایگاه به اجرا درآوردند.

بالگردهای آمریکایی تمایلی برای هدف قرار دادن داعش در صحرای الانبار ندارند

یک منبع امنیتی عراقی فاش کرد: بالگردهای آمریکایی در جریان گشت زنی‌های خود در داخل مناطق صحرایی و یا راه‌های صعب العبور، داعشی ها را می‌بینند اما آنها را هدف قرار نمی‌دهند.

این منبع بیان کرد: صحرای الانبار و جاده های صعب العبور از جمله مناطقی است که تروریست‌های در آن هستند. استان الانبار هرازگاهی به علت وجود این تروریست‌ها شاهد حملاتی است.

تکمیل طرح امنیتی ویژه برقراری امنیت در مناطق میان دیالی و سلیمانیه

«عبدالخالق العزاوی» نماینده استان دیالی در پارلمان عراق از تکمیل طرح امنیتی با اقلیم خبر داد و اعلام کرد: طرح استقرار امنیتی در مرزهای میان دیالی و سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق در همه محورها کامل شده است و همه خلاء‌های امنیتی به ویژه در مناطق کوهستانی، ارتفاعات یا دشت‌ها پر شده است.

حمله مسلحانه به دفتر رئیس سابق پارلمان عراق/ الجبوری جان سالم به در برداستقرار گسترده نیروهای مبارزه با تروریسم عراق در منطقه الخضراء بغدادهیچ نشانی از خروج نظامیان آمریکایی از عراق به چشم نمی‌خورد

وی افزود: طی سالیان، مرزها میان اقلیم و دیالی از خلاء و تهدید امنیتی رنج می‌برد و روستاهای واقع در این مناطق هدف حمله قرار می‌گرفت که استقرار نیروها و کنترل اوضاع دارای تاثیرات مثبت در تقویت امنیتی و حرکتی رو به جلو محسوب می‌شود.

العزاوی اظهار داشت: کنترل مرزها سبب رفع یک چالش مهم شد و ما به دنبال این هستیم که بقیه روزنه ها و خلاء‌ها را هم با ببندیم..

یادآور می‌شود که در مناطق میان دیالی و اقلیم طی ماه‌های گذشته، داعش دست به تحرکاتی زده بود.

کشفیات اطلاعات عراق در الانبار

اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از کشف مخفیگاه‌های سلاح و مهمات داعش در مناطق «الکرمه» و «الشهابی» و روستای «العصریه» و «البوعلی الجاسم» در استان الانبار خبر داد و اعلام کرد که مقادیری سلاح و مهمات از جمله 40 بمب کشف و خنثی شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک منبع امنیتی عراقی بالگردهای آمریکایی تروریست ها هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • داعش در افغانستان از بین رفته است