Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی صابری بیدگلی، برگزیده رتبه دوم رشته طراحی پوستر سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در بیان بیوگرافی خود اظهار کرد: بنده ۳۴ سال دارم و دانش آموخته رشته ارتباط تصویری از دانشگاه آزاد استان قم هستم.

او افزود: دلیل انتخاب این رشته برای شرکت در مسابقات ارتباط با آن رشته تحصیلی‌ام بود، اما هیچوقت دوره آموزشی خاصی در این رابطه نگذرانده‌ام بلکه با تلاش خودم و تمرین با نرم افزار‌ها به این توانایی دست پیدا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری بیدگلی با اشاره به این که در حال حاضر نیز مشغول فعالیت در این رشته هستم، ادامه داد: در زمینه‌های مذهبی، تجاری و تبلیغاتی مرتبط با این حوزه مشغول هستم و کار‌های مورد علاقه‌ام بیشتر در دسته مذهبی‌ها قرار می‌گیرند به عنوان مثال طراحی پوستر اسماءالله و واقعه عاشورا در ماه محرم از کار‌های حوزه علاقه‌مندی خودم بوده است.

او در بیان دلیل علاقه‌اش به شاخه مذهبی این رشته بیان کرد: این علاقه یک طرفش به محیط مذهبی قم و طرف دیگرش به روحیات شخصی خودم برمی‌گردد، به همین دلیل در مسابقات دانشگاهی شرکت می‌کنم؛ پارسال نیز در یکی از همین مسابقات دانشگاهی موفق به کسب رتبه اول در این رشته شدم.

صابری بیدگلی ضمن ارائه پیشنهاد و انتقاداتی نسبت به این جشنواره، گفت: بهتر بود که آثار شرکت‌کنندگان دیده می‌شد تا می‌توانستیم سطح مسابقات را ارزیابی کنیم این گونه فقط یه اثر از ما گرفته و قضاوت شد؛ همچنین اطلاع‌رسانی مسابقه کمی ضعیف بود؛ زیرا بنده به عنوان شرکت‌کننده از هیچ یک از مراسم افتتاحیه و اختتامیه باخبر نشدم.

منبع:ایکنا

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طراحی پوستر جشنواره قرآن و عترت دانشجویی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی‌گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا محمودی‌زاوه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور با حضور 170 مینی گلف‌باز زن و مرد از 24 استان کشور از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت 1403 در شهر اصفهان برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده سنی بالای 18 سال برگزار شده بود افزود: مینی گلفرهای سراسر کشور به مدت 4 روز در سایت مینی گلف هجده میدان ادونچر ملک شهر اصفهان و مطابق با قوانین فدراسیون جهانی مینی گلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

رئیس هیئت‌گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: کادر فنی و اجرایی برگزاری این مسابقات 30 نفر از متخصص‌ترین و باتجربه‌ترین اعضای انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران بودند و فدراسیون گلف نیز بر حسن اجرای فنی این رقابت‌ها نظارت داشت. 

ابوالحسنی رتبه اول رقابت‌های گلف در بخش انفرادی

محمودی‌ اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها، در بخش انفرادی آقایان محمدامین ابوالحسنی از خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و در بخش تیمی، تیم‌های آقایان و بانوان خراسان جنوبی به مقام سوم دست یافتند. 

وی یادآور شد: تیم خراسان جنوبی در این مسابقات متشکل از خانم‌ها حمیده محمدی، فاطمه کارگر، تکتم بهروش و سارا کیوانمهر و در بخش آقایان حامد برزگانی، جواد خیرآبادی، محمدامین ابوالحسنی و محسن تقوی در این رقابت‌ها حضور داشتند. 

 رونق رشته مینی گلف استان در سال‌های اخیر 

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلفی از جمله لیگ مینی گلف، جام رمضان و مسابقات مناسبتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف در موفقیت ورزشکاران استان نقش بسزایی داشته است. 

وی یادآور شد بدون شک، کسب این جایگاه در مسابقات کشوری، انگیزه‌ای مضاعف برای اهالی این استان خواهد بود تا با جدیت بیشتری به این رشته ورزشی جذاب بپردازند و شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر در آینده باشیم.

انتهای پیام/257/

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی