Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان اخبار عجیبی که درباره تغییر در کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه به گوش می‌رسد را تکذیب کرد.

 ه گزارش‌ ایلنا و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم فوتبال مس رفسنجان، در روزهای اخیر شایعات عجیبی پیرامون تغییر در کادر فنی باشگاه مس رفسنجان منتشر شده که همین موضوع واکنش تند مدیرعامل این باشگاه را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎مجید زیندینی درباره این موضوع گفت:متاسفانه نتایج اخیر تیم ما باعث سواستفاده عده‌ای از سودجویان شده و بارها اخبار نادرستی درباره تیم مس، کادر فنی و حتی شخص بنده منتشر شده است. این در حالی است که ما کل فصل را در نظر می‌گیریم؛ نه فقط چند هفته اخیر را. با در نظر گرفتن نتایج کل فصل، مس به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده اما قابل احترام این فصل از مسابقات در مجموع نتایج قابل قبولی گرفته و ما از عملکرد مجموعه تیم و‌ در راس آن محمد ربیعی، رضایت کامل داریم.»

‎زیندینی‌ ادامه داد:«به عنوان مدیرعامل تیم مس رفسنجان اعلام می‌کنم که نه تنها محمد ربیعی تا انتهای این فصل در کنار مس به کارش ادامه می‌دهد که حتی قرارداد فصل آینده او هم پس از پایان نیم‌فصل رسمی شده و ما با نظرات مستقیم ایشان در حال برنامه‌ریزی برای حضور بهتر در رقابت‌های فصل آینده و ادامه موفقیت‌آمیز برنامه ۳ ساله‌مان با ایشان هستیم.»

‎مدیرعامل مس رفسنجان همچنین با اشاره به عملکرد نادرست برخی مربیان و رسانه‌های منتسب به آنها برای مطرح کردن نامشان به عنوان گزینه هدایت سایر تیم‌ها ادامه داد:«بهتر است این دست از مربیان که ظاهرا علاقه زیادی به نزدیک شدن به مس دارند، تمرکزشان را روی تیم‌ خودشان بگذارند تا علاوه بر حفظ فضای سالم لیگ برتر، از ورود حواشی به تیم خودشان و سایر تیم‌ها نیز جلوگیری شود.»

‎وی در پایان تاکید کرد:«در حالی که در هفته‌های اخیر حتی شایعاتی درباره استعفای شخص بنده نیز مطرح شده بود، در اولین تمرین تیم پس از بازی مقابل سپاهان حاضر شدم تا بگویم هیچ برنامه‌ای برای جدایی من، محمد ربیعی و هیچ کس دیگری از مجموعه مس رفسنجان وجود ندارد و با ادامه پرقدرت تمرینات و مسابقات در کنار هم، به لطف خدا لیگ را با عملکردی قابل دفاع به پایان می‌رسانیم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مدیرعامل مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!

علی عدنان طی توافقی از مس رفسنجان جدا شد.

طرفداری | علی عدنان از مس رفسنجان جدا شد.

داستان‌های ستاره عراقی مس رفسنجان بالاخره تمام شد. علی عدنان ابتدای لیگ بیست‌وسوم به مس رفسنجان پیوست و در چند بازی به خاطر برخی مشکلات حضور ندات.

بازیکن سابق آتالانتا تصمیم گرفت درنهایت اکنون از مس رفسنجان طی یک توافق دو طرفه جدا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم