Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:00:10 GMT

فرهنگیان قزوینی جایگاه چهارم پرسش مهر را کسب کردند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۱۵۵۶

فرهنگیان قزوینی جایگاه چهارم پرسش مهر را کسب کردند

به گزارش ایرنا، حسن رحیم خانی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: مسابقه پرسش مهر در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و با هدف ارتقای سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسشگری، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری اجرا شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری با سوال "برای مقابله با ویروس کرونا، چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنید؟" بیش از سه هزار و ۵۰۰ فرهنگی و ۶۷ هزار و ۶۰۰ دانش آموز شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم خانی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و اجرای مسابقات و جشنواره‌ها به شیوه مجازی و حذف رشته‌های گروهی، استقبال خوبی از سوی دانش آموزان و فرهنگیان در رشته‌های انفرادی در این دوره از مسابقات صورت گرفت و شاهد رشد ۱۵ درصدی مشارکت همکاران فرهنگی و دانش آموزان بودیم.

وی تصریح کرد: با اعلام نتایج کشوری جشنواره پرسش مهر ۲۱، استان قزوین با کسب ۱۶ رتبه در بخش فرهنگیان و ۱۲ رتبه بخش دانش آموزان، بدون احتساب نسبت آماری، در مقایسه با تعداد رتبه‌های سایر استان‌ها، رده چهارم فرهنگیان و  رتبه پنجم دانش‌آموزی کشور را به خود اختصاص داد.

این مسوول اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توانمندسازی، تربیت مربی و داور در سطح نواحی و مناطق استان در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ شاهد مشارکت بیشتر و تولید آثار با کیفیت برای حضور در رقابت‌های استانی و کشوری باشیم و بتوانیم ضمن تثبیت جایگاه استان در زمره پنج استان برتر کشور، به رده‌های اول تا سوم دست پیدا کرده و بیش از پیش موجبات رشد و بالندگی دانش آموزان و فرهنگیان هنرمند را فراهم سازیم.

استان قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

برچسب‌ها مدارس معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش استان قزوین دانش‌آموزان فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش استان قزوین مدارس معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش استان قزوین دانش آموزان فرهنگیان اخبار کنکور دانش آموزان پرسش مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم

سیل در خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد. نکته تلخ اینکه دانش آموزان خطه محروم «زیر کوه» یکسال زحمت کشیدند اما درست در روز کنکور سیل جاده‌ها را تخریب کرد و آنها نتوانستند به جلسه امتحان برسانند. می‌گویند صدایمان به گوش کسی نمی‌رسد. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد