Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:27:27 GMT

تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در مازندران

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۱۱۷۷

تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در مازندران

ایسنا/مازندران سرپرست پلیس راه استان مازندران از تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در این استان خبر داد و گفت: محدودیت تردد کرونایی نیز در محدوده راه‌های ورودی مازندران در حال اجرا است و در پایان هفته ها تشدید می‌شود.

سرهنگ هادی عبادی در گفت‌وگو با ایسنا مازندران، با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده در راه‌های مواصلاتی استان، اظهار کرد: وضعیت ترافیکی در محورهای موصلاتی استان در حال حاضر عادی و روان است و محدودیت های ترافیکی نیز اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محور هراز به دلیل انجام عملیات راهسازی و راه اندازی سیستم روشنایی تونل تکاوران، محدوده کیلومتر ۶۲ و ۶۵ از ساعت ۸ صبح یکشنبه و دوشنبه تا ساعت ۱۷ مسدود است.

سرپرست پلیس راه استان مازندران، خاطرنشان کرد: محدودیت تردد کرونایی نیز در محدوده راه‌های ورودی مازندران در حال اجرا است و در پایان هفته ها تشدید می‌شود.

عبادی افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۱ خرداد، تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد، ممنوعیت تردد بین استانی داریم و پلاک های بومی هر استان اجازه ورود به استان دیگر ندارند و پلاک های بومی مازندران نیز اجازه خروج نخواهند داشت.

وی گفت: در اجرای منع ترددها، به جز حوزه بهداشت و درمان و کسانی که مجوز قانونی راهور ناجا و فرمانداری دارند و در سامانه فرمانداری ها ثبت هستند سایر خودروها، فارغ از هر رنگ بندی برگشت داده شده و یا حریمه می شوند.

سرپرست پلیس راه استان مازندران گفت: با ورود و خروج به شهرهای نارنجی  مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در صورت ورود و خروج به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان جریمه توسط پلیس و سیستم هوشمند برای رانندگان‌ متخلف لحاظ خواهد شد.

عبادی در توصیه‌ای گفت: هرچقدر به روزهای پایانی هفته نزدیک‌ می شویم تردد بیشتر می‌شود و در این راستا رعایت سرعت مطمئنه به عنوان اصلی ترین عامل تصادف و سهم عبور در راه های دو طرفه باید توسط رانندگان لحاظ شود؛ همچنین توجه کافی به جلو و عدم استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی به عنوان سومین عامل تصادف در حال حاضر بوده که پرهیز از آن مورد تاکید است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا استفاده از موتور سیکلت نیز افزایش یافته و در این راستا، استفاده از کلاه ایمنی توصیه می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس همه باهم علیه کرونا استانی اجتماعی تردد کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • کندوان یک‌طرفه شد