Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:18:38 GMT

کمک‌های مومنانه مردمی در خلخال رو به افزایش است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۳۰۱۵

کمک‌های مومنانه مردمی در خلخال رو به افزایش است

رویا کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر کمک‌های بسیج و سپاه و نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی ، فعالیت‌های بشر دوستانه و خیرخواهانه در بین سایر دستگاه‌های اجرایی و موسسات خیریه گسترش یافته تا از شدت آسیب وارده از شیوع ویروس کرونا در بین اقشار ضعیف کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی به توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی و غذایی در بین نیازمندان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این بسته‌های حمایتی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری کانون فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل ، موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) شهرستان قم و تهیه‌کنندگان برنامه تلویزیونی "به سمت خدا" تهیه شده است.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های هنری هنرمندان و درآمد مالی آنها تحت شعاع قرار گرفته است.

او اظهار کرد: با هدف حمایت از قشر هنرمند مبالغی از سوی صندوق بیمه هنرمندان کشور به حساب بانکی هنرمندان تحت پوشش بیمه صندوق هنر این شهرستان و از سوی تهران واریز شده است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال استان اردبیل کمک های مردمی مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال استان اردبیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال استان اردبیل کمک های مردمی مشارکت های مردمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت

محمدرضا طنابی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پارسال به ارزش ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار صنایع‌دستی به کشور‌های‌خارجی صادر شد که در مقایسه با سال ماقبل از آن، که ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار بود ۲۲ درصد افزایش داشته، گفت: کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس، کشور‌های اروپایی و ترکیه مهمترین مقصد صادرات صنایع‌دستی استان بودند.

وی صنایع چوبی، بافته‌های داری و گلیم و چرم دست دوز را از جمله اقلام صادراتی آذربایجان‌غربی برشمرد و افزود: صنایع‌چوبی بیش از ۵۰ درصد صنایع‌دستی صادراتی استان را تشکیل می‌دهد.

طنابی درخصوص تسهیلات‌اعطایی به هنرمندان صنایع‌دستی در استان اضافه کرد: پارسال ۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۷۰۰ نفر از هنرمندان این بخش پرداخت شد.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۴۰ رشته صنایع‌دستی از جمله نساجی‌سنتی، رودوزی‌های‌سنتی، بافته‌های‌داری، پوشاک‌سنتی، سفال و سرامیک، صنایع‌دستی چرمی، هنر‌های روی‌چوب، صنایع‌دستی روی شیشه، رنگ‌رزی گیاهی و رفوگری، قالی‌بافی، گلیم‌بافی و جاجیم‌بافی در آذربایجان‌غربی فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی