Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@02:47:14 GMT

توقیف پژو پارس با ۱۸۰ کیلوگرم تریاک در فارس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۵۳۶

توقیف پژو پارس با ۱۸۰ کیلوگرم تریاک در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۸۰ کیلو تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان بوانات خبر داد.

 سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بوانات هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "سوریان-خرمبید" به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۸۰ کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و روانه زندان شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه یک سواری سمند که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد، عنوان داشت: برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.مهر 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عتباتی در این دستور تاکید کرده  است این چنین رفتارهای خاص توسط عده معدودی از اراذل و اوباش که موجب نگرانی مردم و برهم خوردن نظم عمومی می شود را پیگیری و ضمن برخورد قاطع قانونی و قضایی موضوع علت یابی و آسیب شناسی و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و عملیاتی شود.

عتباتی در قسمت دیگری از دستور خود آورده است نباید اجازه داد تعداد معدودی اراذل و اوباش با رفتارهای نامتعارف و مجرمانه فرهنگ غنی شهر اروميه و امنیت شهروندان را مختل کنند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد