Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ۲هزار نفر از دانشجویان و جوانان انقلابی ضمن تقدیر از تعهد محمدباقر قالیباف به وحدت جریانی و عدم ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، از وی خواستند تا جلودار اتحاد نیروهای انقلابی و همه دلسوزان برای حل مشکلات و رفع معضلات مردم شود. 

در نامه ای که امضای نزدیک به ۲ هزار نفر از دانشجویان و جوانان انقلابی رسیده است، خطاب به محمدباقر قالیباف آمده است: یک دهه از نیت خوانی عده‌ای که هر چه خدمت کردید را به پای فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی گذاشتند، گذشت و گذشتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سال فعال کردن ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی را نیز به زمینه‌سازی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تعبیر کردند. اما بار دیگر بر همگان ثابت شد که قالیباف هنوز همان جوان بسیجی لشکر پنج نصر است و دوام انقلاب و حل مشکلات مردم برایش بیش از هر چیزی اولویت دارد و طعنه طعنه‌زنان او را از استقامت در راه حق خسته نکرده است.

در ادامه این نامه ابراز امیدواری شده است که همه افرادی که سال‌ها خدمت و کارآمدی‌تان را تعبیر به کار انتخاباتی کردند، خود نیز در مسؤولیت‌هایی که دارند- ولو با هدف حضور در انتخابات- کارآمد باشند.

امضاکنندگان در پایان این نامه خطاب به رئیس مجلس نوشته اند: ما جوانان گام دومی، ضمن گفتن خدا قوت، از شما انتظار داریم همچون برادرتان حاج قاسم سلیمانی جلودار اتحاد نیروهای انقلابی شده و همه دلسوزان را برای حل مشکلات و رفع معضلات و کمک به دولت انقلابی آینده گرد هم آورید.

برای مشاهده لیست امضا کنندگان اینجا   را مشاهده کنید. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قالیباف انتخابات ریاست جمهوری دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت

دریافت 11 MB

به گزارش قدس خراسان، امیر قربانپور اظهار کرد: در میز خدمت اعضای اتاق اصناف، روسای اتحادیه‌ها و دستگاه‌های مختلف که به اصناف مربوط می‌شود حضور دارند و مشکلات اصناف مطرح می‌شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها سعی می‌کنند توضیحات لازم را به اصناف بدهند یا همین جا موضوع مطرح می‌شود تا راه حل مناسبی پیدا شود و حرکت رو به جلو صنوف مختلف را فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند یک کاندیدای انتخابات از ذوالنور/ حواست هست که خودت را زیر سوال می‌بری؟/ قالیباف شانس اول ریاست مجلس است
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • عضو هیات رئیسه : بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • قالیباف: سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم