Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  خبرهایی از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در این بسته خبری بخوانید.

تبلیغات در فضای مجازی

با وجود اینکه زمان تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا نرسیده است اما داوطلبان و هوادارانشان به شکل‌های مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انتشار پوسترهای مختلف تا برگزاری گفت و گو با موضوعاتی که مرتبط با نامزد مورد نظر است.

۴۰ شهر و ۳۹۹ روستای بوشهر شورا دارند

داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری در استان بوشهر برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا با هزار و ۲۸۹ کرسی و ۱۵ تیره عشایری با ۴۵ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها نیز در ۴۰ شهر و برای رسیدن به ۲۱۰ کرسی شامل ۳۶ شورا با پنج کرسی، سه شورا با هفت کرسی و مرکز استان با ۹ کرسی رقابت می‌کنند.

انصراف ۲۴ داوطلب انتخابات شورا‌های شهر و روستا در شهرستان بوشهر

فرماندار بوشهر گفت: ۷ داوطلب در حوزه روستایی و عشایری و ۱۷ داوطلب در حوزه شهری از ادامه حضور در انتخابات شورا‌های اسلامی انصراف داده‌اند.

به گفته عباس جمشیدی با توجه به انصراف‌های صورت گرفته هیچ یک از روستا‌های شهرستان بوشهر برای برگزاری انتخابات شورا‌ها از حد نصاب خارج نشده‌اند.

انتخابات شورا‌های شهر و روستا در۱۹ چهار شهر و روستای شهرستان بوشهر برگزار می‌شود.

تعیین ۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان دیلم

فرماندار دیلم گفت: ۴۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۲۸ خرداد در این شهرستان پیش بینی شده‌است که ۳۶ شعبه ثابت و ۷ شعبه سیار هستند.
احمد دشتی افزود: برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر وروستا در این شهرستان، ۱۹ شعبه ثابت در شهر دیلم، سه شعبه در شهر امام حسن، هشت شعبه ثابت در روستا‌های بخش مرکزی و ۶ شعبه ثابت در روستا‌های بخش امام حسن درنظرگرفته شده‌است.

او بیان کرد: با توجه به استقرار شرکت‌های نفتی در این شهرستان، چهار شعبه سیار در شهر دیلم و سه شعبه سیار برای بخش امام حسن پیش بینی شده‌است.

انتخابات شورای شهر در شهر بوشهر تمام الکترونیک خواهد بود

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر در شهر بوشهر به صورت تمام الکترونیک خواهد بود.

خسرو دهقانی افزود: افزون بر ۸ کلان شهر در ۱۶ شهر و مرکز استان کشور، انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود که شهر بوشهر نیز جزء همین شهر‌ها است و انتخابات شورای شهر در آن به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

او درباره انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی در شهر‌ها و روستا‌های دیگر نیز بیان کرد: بیشتر فرایند‌های انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات سایر شهر‌ها و روستا‌های استان تا کنون به صورت الکترونیک بوده و در روز اخذ رای نیز به جز فرایند صدور تعرفه و شمارش آرا، بقیه فرایند‌ها از جمله احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی خواهد بود و تمامی شعبه‌های اخذ رای به دستگاه احراز هویت مجهز خواهند شد.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، جمعه ۲۸ خرداد۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها انتخابات شورای شهر و روستا تبلیغات انتخابات انتخابات شورا ها شورای اسلامی شهر تمام الکترونیک انتخابات شورای ریاست جمهوری شهر و روستا شعبه ثابت روستا ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟