Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:29:09 GMT

هیچ گونه مجوزی برای تردد در تعطیلات آتی صادر نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۵۳۴۸

هیچ گونه مجوزی برای تردد در تعطیلات آتی صادر نمی‌شود

ایسنا/یزد ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به منع تردهای بین استانی، تاکید کرد: امکان صدور هیچ گونه مجوزی برای تردد در این رابطه وجود ندارد.

ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد در اطلاعیه شماره ۱۱۵ که امروز چهارشنبه صادر شد، اعلام کرد: «به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند با عنایت به ممنوعیت اعمال شده در خصوص سفرهای بین استانی، از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه دوازدهم خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخ ۱۷هفدهم خردادماه، بدون توجه به رنگ‌بندی شهرها در سطح کشور، امکان صدور هیچ گونه مجوزی برای تردد در این رابطه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاد از مردم خواسته تا از مراجعه به فرمانداری‌ها برای دریافت مجوز تردد در تاریخ های مذکور جداً خودداری کنند.

براساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد، طی شبانه روز گذشته، ۱۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد، ۱۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۱۵ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می‌کنند.

در حال حاضر ۲۹۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می‌کنند و متاسفانه در شبانه‌روز گذشته نیز دو بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس ستاد استانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی یزد محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند