Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:11:11 GMT

تخریب 60 کوره تولید زغال غیرمجاز در روستاهای کهریزک

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۸۰۰۹

تخریب 60 کوره تولید زغال غیرمجاز در روستاهای کهریزک

امین بابایی بخشدار کهریزک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: در عملیاتی با حضور قاضی ساری، عوامل بخشداری کهریزک، نیروی انتظامی، یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ری و عوامل جهاد کشاورزی بخش عمده‌ای از کوره‌‌های غیرمجاز زغال در بخش کهریزک تخریب و زمین ها آزادسازی شدند.

وی گفت: بیش از ۲۰ باب کوره طی هفته گذشته در روستاهای جهان‌آباد و دوتویه و حدود ۴۰ باب کوره‌ غیرمجاز زغال نیز روز گذشته در محدوده روستاهای درسن آباد بخش کهریزک تخریب و زمین ها آزادسازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار کهریزک با تاکید بر جلوگیری فعالیت‌هایی که به محیط زیست آسیب می‌زنند، افزود: در پی گشت‌های مشترک و نارضایتی عمومی با حضور مقام قضائی، کوره‌های غیرمجاز تولید زغال در بخش کهریزک تخریب شد.

بابایی ادامه داد: در پی بی‌توجهی عوامل ایجاد این کوره‌های غیر مجاز به اخطاریه‌های زیست محیطی صادره، با همکاری مقام قضائی، اداره محیط زیست و جهاد کشاورزی عمده کوره‌های زغال بخش کهریزک برای جمع آوری این کوره‌ها اقدام کردیم.

وی تصریح کرد: این واحدها با فعالیت غیر اصولی ضمن ایجاد آلودگی هوا، خاک منطقه را نیز آلوده می‌کنند.

بخشدار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: این کوره‌ها عمدتاً در اراضی ملی و کشاورزی ایجاد می‌شوند و آسیب‌های جدی به منابع خاک باارزش که سرمایه‌های ملی هستند وارد می‌کنند.‌

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست کهریزک ساری بخش کهریزک کوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان