Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک شجاعی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها ۲۷۳ دختر زیر ۱۴ سال  از استان های مختلف شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: ابتدا قرار بود به ۶ نفر جایزه داده شود اما از آنجا که استقبال زیادی از این مسابقه شد و نقاشی های بسیار زیبایی دریافت کردیم، تصمیم گرفتیم  به ۱۳ نفر جایزه اهدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نگین شاهسونی، نرجس گودرزی، پارمیدا سلیمی، کیمیا سهرابی، نغمه گودرزی، آزاده پارسایی و شیرین کریمی از شیراز، همچنین ریحانه بنی خلفی و آینا قطبی از اهواز، آیسان بیرامی و آیناز بیرامی از رشت، مریم تهذیبی از گیلان و ایلیا افشارمند از تهران نفرات برتر این رقابت ها بودند.

شجاعی بیان داشت: شرکت کنندگان که سنشان پنج سال تا ۱۴ سال است طوری نقاشی کردند که انگار دارند با انسان صحبت می کنند، آنها زندگی یک مصرف کننده سیگار را به تصویر کشیدند از این رو کار داوران مسابقات برای انتخاب نفرات برتر سخت شد.   

او بیان کرد: آگاهی و آموزش در سنین پایه برای داشتن جامعه ای پویا و کاهش آسیب های اجتماعی از اهداف اصلی برگزاری نقاشی کودکانه بود.

مدیر سازمان مردم نهاد ترنم زیبای محبت افزود: نقاشی کودکانه  موجب می شود آنها حتی توانایی ومهارت های طبیعی خود را از قبیل تصمیم گیری و اعتماد به نفس به دست بیاورند.

وی گفت: جوایز نفرات برتر که شامل کارت هدیه، لوح تقدیر و بازی های هوشی است توسط خودمان تهیه شد زیرا هیچ کس حاضر نشد اسپانسر شود، برای شهرستان ها از طریق آدرس پستی برای آنها ارسال می شود.

 اسامی نفرات برتر نیز در پست اینستا گرامی به آدرس  taranome.zibaye.mohabat @ اعلام و تعدادی از این نقاشی ها نیز به نمایش گذاشته شد.

روز جهانی بدون دخانیات همه ساله  اول ماه می ۲۰۲۱ برابر با دهم خردادماه  است.

برچسب‌ها نه به دخانیات سازمان های مردم نهاد شیراز تهران اهواز نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نه به دخانیات سازمان های مردم نهاد شیراز نه به دخانیات سازمان های مردم نهاد شیراز تهران اهواز نقاشی اخبار کنکور نفرات برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند