Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا ‌اسگوئی افزود: با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در قرارداد با اتحادیه تاکسی‌رانی امسال دست کم ۳۰ هزار دستگاه تاکسی نوسازی خواهد شد. 
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از پنج هزار دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ با کاربری تاکسی تولید شده و در انتظار معرفی واجدین شرایط برای صدور پیش فاکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
‌اسگوئی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ متقاضی از سوی اتحادیه تاکسی رانی جهت ثبت نام و تحویل خودرو به ایران خودرو معرفی شده است.
وی با بیان این‌که با اعلام قیمت‌های رسمی فروش محصولات، ثبت نام آغاز شده، افزود: از ابتدای خرداد ماه ثبت نام خودروهای تاکسی بدون وقفه در حال انجام است و به منظور اجرای فرآیند نوسازی، فهرست نفرات به اتحادیه تاکسی‌رانی درون شهری کشور ارسال شده و پس از ایجاد کد رهگیری، امکان صدور پیش فاکتور در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو میسر خواهد شد.
‌اسگوئی گفت: روند ثبت نام به صورت مستمر توسط متولیان در حال انجام است و به‌زودی صدور پیش فاکتور خودروهای تاکسی متقاضیان طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده آغاز خواهد شد.
مدیر عملیات فروش ایران خودرو، با اشاره به تاخیر یک ماهه صورت گرفته در ثبت نام متقاضیان به دلیل تاخیر در اعلام قیمت فروش محصولات از سوی مراجع مربوطه گفت: طرح های فروش با یک ماه وقفه اردیبهشت، در خردادماه از سر گرفته شد. 

پربیننده ترین پژو ۲۰۶ امروز چند معامله شد؟ + جدول جدیدترین قیمت محصولات سایپا + جدول یکی از مشکلات ما این است که واردات خودرو نداریم / بر سه دهک پایین جامعه بیشتر تمرکز خواهم کرد قیمت ساندرو ۱۴۰۰/۳/۱۱ لوکس‌ترین موتورسیکلت های بازار چند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟