Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رئیس شورای وحدت استان همدان با بیان اینکه مردم ‌به ‌‌تشکیل دولتی "مقتدر و کارآمد" امیدوار شده‌اند، گفت: رئیسی را کاندیدایی اصلح ‌می‌دانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رئیس شورای وحدت در استان همدان با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم به سوالات این رسانه درباره وضعیت فعالیت این شورا در استان همدان پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام قربان عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان  بابیان اینکه سرمنشأ شورای وحدت جامعه روحانیت مبارز در کشور است اظهار داشت: این گروه متشکل از افرادی است که سابقه نیک، پرتلاش و دلسوزانه در انقلاب دارند، تشکلی که حرکت آن از ابتدا تاکنون بر اساس منویات رهبری بوده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز از نیجریه گرفته تا پاکستان و افغانستان شهید داده است افزود: جامعه روحانیت مبارز در کشور به دنبال تحول است.

رئیس شورای وحدت در استان همدان ضمن تشریح برنامه‌های شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان، تعامل این شورا با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان را مطلوب برشمرد و عنوان کرد: خوشبختانه اختلافی بین شورای ائتلاف و شورای وحدت وجود ندارد.

گرچه برخی جریان‌ها در تلاش هستند تا اختلافی بین این دو جریان انقلابی ایجاد شود اما خوشبختانه چنین اختلافی وجود ندارد

برای جلوگیری از اسراف تمام ستادهای انتخاباتی ما در حمایت از آیت‌الله رئیسی در حسینیه‌ها و مساجد تشکیل می‌شود

وی با اشاره به اینکه اگرچه برخی جریان‌ها در تلاش هستند تا اختلافی بین این دو جریان انقلابی ایجاد شود اما خوشبختانه چنین اختلافی وجود ندارد افزود: از ابتدا تاکنون جلسات مشترکی را  با اعضای شورای ائتلاف در استان برگزار کردیم و امروز خوشبختانه تعامل و هم‌افزایی خوبی بین اعضای دو شورا برای انجام کارها وجود دارد.

عبدالملکی بابیان اینکه نمونه اتحاد و هم‌افزایی شورای ائتلاف و وحدت را می‌توان در شهرستان اسدآباد دید گفت: در شهر اسدآباد تمام جریان‌های انقلابی، شورای ائتلاف و شورای وحدت در قالب دو ستاد فعال‌شده و با هماهنگی و هم‌افزایی فعالیت‌های انتخاباتی را آغاز کرده‌اند؛ فعالیت این دو ستاد به‌گونه‌ای است که تبدیل به الگوی خوبی برای تمام استان شده است.

وی  اظهار داشت: اگرچه کسانی هستند که می‌خواهند این وحدت و همدلی را به چالش بکشند اما با سعه‌صدر شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان چنین اختلافی و شکافی رخ نخواهد داد.

رئیس شورای وحدت در استان همدان با اشاره به فعال شدن ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در همدان بیان کرد: این ستاد با ریاست پروفسور زلفی گل که منتخب دو شورای ائتلاف و وحدت هستند، فعالیت خود را شروع کرده و به دنبال تحقق شعار انتخاباتی آیت‌الله رئیسی مبنی بر" هر خانه؛ یک ستاد انتخاباتی" در استان است.

وی درباره محل تأمین هزینه‌های مالی و انتخاباتی شورای وحدت و همچنین ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: ما تاکنون از فرد یا نهاد خاصی هیچ هزینه مالی درخواست نکرده و مبلغی هم به‌حساب کسی پرداخت‌نشده است چراکه هزینه‌های شورای وحدت و ستاد آقای رئیسی به‌صورت کاملاً مردمی تأمین می‌شود.

برخی افراد می‌خواهند با مهندسی افکار عمومی و انتشار برخی اخبار و سخنان پیرامون گزینه اصلح شبهاتی را به وجود آورند و انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند

آقای رئیسی برای مدیریت کشور برنامه مدون و خوبی داشته و اهل کار و تقوا است کما اینکه ایشان توانسته است با حضور در مسئولیت‌های مختلف و انجام کارها به نحو احسن امتحان خود را به‌خوبی پس دهد

  عبدالملکی بابیان اینکه گزینه موردحمایت شورای وحدت در انتخابات ریاست جمهوری از ابتدا آیت‌الله رئیسی بود، اظهار داشت: برای جلوگیری از اسراف تمام ستادهای انتخاباتی ما در حمایت از آیت‌الله رئیسی در حسینیه‌ها و مساجد تشکیل می‌شود.

وی همچنین درباره برنامه شورای وحدت برای  قرار دادن ناظر در شعب اخذ رأی و جلوگیری از تخلفات صورت گرفته در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بر اساس قانون و اختیاراتی که به تشکل‌های فعال در عرصه سیاسی داده‌شده است در تلاشیم مطابق قانون و به‌اندازه شعب اخذ رأی در استان ناظرانی را به کار بگیریم.

رئیس شورای وحدت در استان همدان آیت‌الله رئیسی را گزینه اصلح در انتخابات و مورد حمایت این شورا دانست و مطرح کرد: برخی افراد می‌خواهند با مهندسی افکار عمومی و انتشار برخی اخبار و سخنان پیرامون گزینه اصلح شبهاتی را به وجود آورند و انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند.

وی تصریح کرد: آقای رئیسی برای مدیریت کشور برنامه مدون و خوبی داشته و اهل کار و تقوا است کما اینکه ایشان توانسته است با حضور در مسئولیت‌های مختلف و انجام کارها به نحو احسن امتحان خود را به‌خوبی پس دهد به‌گونه‌ای که هیچ نقطه سیاه و یا خاکستری در کارنامه ایشان وجود ندارد.

 

 اگرچه برخی افراد از احتمال مشارکت پایین مردم در انتخابات دم می‌زنند اما معتقدم مردم با دیدن عملکرد آقای رئیسی در دستگاه قضا به دنبال مشارکت گسترده در انتخابات و ایجاد دولتی مقتدر و کارآمد در کشور هستند

تحلیل سیاسی درست از وضعیت موجود کشور، امیدآفرینی در مردم، بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، معرفی چهره‌های ممتاز و برجسته انقلابی در کشور و وجود گزینه‌ای توانمند و کارآمد در انتخابات سبب مشارکت گسترده مردم در انتخابات می‌شود

عبدالملکی همچنین با اظهار امیدواری از حضور باشکوه مردم در انتخابات پیش رو ادامه داد: آنچه سبب ایجاد انگیزه در مردم و مشارکت گسترده آنها در انتخابات می‌شود تحلیل سیاسی درست از وضعیت موجود کشور، امیدآفرینی در مردم، بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی که مرهون مجاهدت افرادی مانند شهید سلیمانی و فخری زاده‌هاست، معرفی چهره‌های ممتاز و برجسته انقلابی در کشور و وجود گزینه‌ای توانمند و کارآمد در انتخابات است.

وی بابیان اینکه اگر مردم هوشیارانه از ابتدای انقلاب تاکنون از انقلاب پشتیبانی نمی‌کردند برخی مسئولان با ناکارآمدی خود، امید دادن و بازی در زمین دشمن، انقلاب را به زمین می‌زدند  اظهار داشت: از چنین مردم آگاه و هوشیاری انتظار می‌رود همانند گذشته وارد عرصه انتخابات شده و مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشته باشند.

شهدا و انتخابات| چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟+فیلمرئیس شورای راهبردی ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در استان فارس: رئیسی توانایی "مدیریت و کنترل" اوضاع آشفته کنونی را دارد/ مردم "رئیسی" را اصلح می‌دانندعضو کمیسیون فرهنگی مجلس: مردم فریب بازی‌های سیاسی را نمی‌خورند / انتخابات 1400 به عزت ملت ایرانی‌ها تبدیل می‌شودرئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در قشم: دولتی انقلابی و معتقد به آرمان‌های امام و شهدا "حلال" مشکلات است

رئیس شورای وحدت در استان همدان با اشاره به اینکه متأسفانه ناکارآمدی دولت فعلی و ایجاد برخی شبهات سبب بروز برخی نگرانی‌ها در مردم شده است مطرح کرد:  اگرچه برخی افراد از احتمال مشارکت پایین مردم در انتخابات دم می‌زنند اما معتقدم مردم با دیدن عملکرد آقای رئیسی در دستگاه قضا به دنبال مشارکت گسترده در انتخابات و ایجاد دولتی مقتدر و کارآمد در کشور هستند.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم در انتخابات ستاد انتخاباتی مقتدر و کارآمد آیت الله رئیسی استان همدان شورای ائتلاف مشارکت گسترده شورای وحدت آقای رئیسی وجود ندارد برخی افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند