Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:19:25 GMT

آخرین وضعیت آتش‌سوزی در مخازن پالایشگاه نفت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۷۵۷۱

آخرین وضعیت آتش‌سوزی در مخازن پالایشگاه نفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آخرین وضعیت آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران اظهار داشت: بیش از ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه با امکانات لازم همچون تانکر آب و تجهیزات تنفسی و تجهیزات مربوط به اطفای حریق از همان لحظات اولیه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بیش از ۶۰ خودروهای آتش نشانی تهران به همراه ۱۴۰ پرسنل عملیات اطفاء حریق در پالایشگاه را با همکاری شهرداری منطقه ۲۰، نیروهای هلال احمر، پلیس راهور و اورژانس انجام دادند.

 وی با اشاره به اینکه جاری شدن مواد از یک مخزن خطر شعله‌وری آتش به سایر مخازن را داشت، گفت: امکان سرایت آتش به سایر مخازن بسیار زیاد بود ولی نیروهای آتش نشانی با عملیات چند جانبه همراه با آب و کف موفق به کنترل شعله‌های آتش شدند.

 وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است، گفت: مواد داخل مخزن قابلیت شعله وری داشت ولی به هیچ عنوان مواد قابلیت انفجار نداشت.

وی گفت: اینکه گفته می‌شود تا کنون چندین انفجار در این مخازن رخ داده، داده صحت ندارد و تنها موضوع شعله وری آتش بود که اکنون هم به طور کامل حادثه تحت کنترل است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین جلال ملکی اخبار داغ پالایشگاه تهران اخبار حوادث آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • آشنایی با استاد شعله
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان