Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیندا کیانی، بازیگر سینما و تلویزیون که با فیلم "صحنه زنی" در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت، در صفحه شخصی خود از دریافت سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی توسط کارگردان این فیلم خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیندا کیانی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"در مراسم اعلام برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر

سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی جلوه گاه شرق سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به علیرضا صمدی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی پروژه، برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر، ١٢ خرداد به صورت مجازی برگزار شد و علیرضا صمدی کارگردان فیلم صحنه زنی، سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی بخش جلوه گاه شرق را از آن خود کرد.

صمدی پس از اعلام نام خود از سوی فاضل جوشکون از داوران این بخش در پیامی ویدئویی گفت: از دریافت جایزه بسیار خوشحالم و این اتفاق فوق‌العاده ای برای من است. همچنین یک اتفاق خوب و قابل تحسین در این روزها، پیوستن و ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در فیاپف است که جای تبریک دارد.

وی ادامه داد: از بازیگران و عوامل صحنه زنی تشکر می‌کنم. از همه عوامل پشت دوربین و پشت صحنه و سرمایه گذاران این فیلم و همین طور مجید رضا بالا، تهیه کننده فیلم که مثل برادر همراه من بود سپاسگزارم.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، غزاله جزایری و مجید صالحی به همراه امید روحانی، سیامک ادیب، حمیدرضا نعیمی و آتش تقی پور به ایفای نقش پرداخته اند. "

کد خبر 498282

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر جشنواره جهانی فجر38 جزئیات جشنواره جهانی فجر جشنواره جهانی فجر لیندا کیانی فیلم های لیندا کیانی صحنه زنی فیلم صحنه زنی فضای مجازی اینستاگرام پیام اینستاگرامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سی و هشتمین جشنواره جهانی صحنه زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی جام جهانی پاراتیراندازی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله نیز با قرارگرفتن در رده دوم به نشان نقره رسید.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.  ­

دیگر خبرها

  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی