Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و ‌کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیسی می‌تواند بین نیروهای انقلابی اتحاد و انسجام ایجاد کند.

محمدحسن آصفری روز پنجشنبه ۱۳ خرداد در نشست خبری اعلام موجودیت ستاد آیت الله رئیسی در استان مرکزی اظهار کرد: امروز مهمترین مسئله پیش روی کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است، امروز لازمه افزایش قدرت چانه زنی پای میز مذاکرات حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سفره اقتصادی مردم بسیار کوچک شده است، اظهار کرد: متاسفانه ناامیدی در جامعه ایجاد شده و در شرایط موجود باید به گونه ای تلاش کرد که این فضا تغییر کند و زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات فراهم شود.

آصفری ادامه داد: امروز بخش اعظمی از شهرک های صنعتی به شهرک ارواح تبدیل شده اند، همچنین نقدینگی تبدیل به یک فنری شده که اگر به آن فشار وارد شود بعد از رها شدن ضربه سنگینی وارد خواهد کرد چراکه برای تولید و رونق اقتصادی برنامه ای وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: امروز ارزش پول ما و ارزش پاسپورت ایرانی در پایین ترین سطح قرار گرفته است و در رابطه با دیگر کشورها دچار مشکل هستیم.

آصفری اضافه کرد: ۷ نامزدی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند مورد تایید ما هستند اما هرکس حق انتخاب دارد و نامزدها و هواداران آنها نباید سیاه نمایی را با نقد منصفانه اشتباه بگیرند، هر دولتی به نوبه خود خدماتی را ارائه داده است و در هر شرایط خدمات ۴۰ ساله انقلاب نباید فراموش شود. سیاه نمایی و تخریب بر خلاف اصول و آرمان های امام راحل و رهبری است.

وی افزود: به نظر بنده در این شرایط کسی که بتواند مسئله اقتصادی و فرهنگی را در کشور حل کند آیت الله رئیسی است که به دلیل سوابق وی اعتقاد دارم آیت الله رئیسی می‌تواند اتحاد و انسجام را بین نیروهای انقلابی ایجاد کند. البته آیت الله رییسی نیز تا زمانی مورد تایید بنده هستند که در خط ولایت فقیه باشد، لذا امیدواریم با حضور آیت الله رئیسی بتوانیم شاهد اتفاقات خوب و حل مشکلات و رفع بی عدالتی در کشور باشیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و ‌کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه نیروهای انقلابی نباید به دنبال پست و مقام و ‌جایگاه باشند. تفاوت این جبهه با جریان اصلاحات در همین مهم است. مطمئنا نظر آیت الله رییسی نیز، شایسته سالاری است، کسانی برای پست و مقام وارد این جبهه شدند ولی راه را اشتباه آمده اند و باید همه در مسیر تقویت جبهه انقلاب قدم بردارند.

آصفری در خصوص تبلیغات زودهنگام افزود: تبلیغات زودهنگام هر حزب و جریانی خلاف قانون است و با هر کس اقدام به تبلیغات زودهنگام کند باید برخورد قانونی صورت گیرد.

مجتبی شاهوار، رئیس ستاد آیت الله رئیسی در استان مرکزی نیز گفت: ستاد(برای مردم) ستادی است که به همت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کشور تشکیل شد و جزو معدود ستادهایی است که از پشتوانه حزبی برخوردار است. در طول انقلاب غیر از دهه اول انقلاب و به جز حزب جمهوری اسلامی، حزب فراگیری تشکیل نشد، اما در یک دهه اخیر بویژه در سالیان معاصر جبهه پایداری انقلاب اسلامی تشکیل شده و خار چشمان ضد انقلاب و بدخواهان انقلاب شد.

وی اظهار کرد: جبهه پایداری در یک دهه اخیر ذیل تاییدات آیت الله مصباح تشکیل شد، بزرگترین منتقد جریان انحرافی نیز ایشان بوده و جانانه ایستاده و از مبانی انقلاب اسلامی دفاع کرده است. آیت الله مصباح و دیگر بزرگان تاکید دارند که ما پایبند به حقوق اساسی اسلام هستیم و قانون اساسی فرع موضوع است.

وی در خصوص جایگاه ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی افزود: ولایت فقیه در نظام مردم سالاری دینی برگرفته از حقوق اساسی اسلام است و رئیس جمهور کسی است که مقام معظم رهبری بخشی از اختیارات خود را به وی تفویض می کند. طبق اصل ۱۱۳ قانون اساسی، پس از مقام رهبری، رییس‌جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی کشور است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه را جز در اموری که مستقیما به رهبری مربوط می‌شود، بر عهده دارد.

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان مرکزی تصریح کرد: جمهوری اسلامی یک فرآورده ای از انقلاب اسلامی است، جمهوری اسلامی شکلی برای یک نوع حکومت در ایران است اما متد اصلی را می توان همان انقلاب اسلامی عنوان کرد.

شاهوار ادامه داد: یکی از معدود احزابی که امروزه گفتمان انقلاب اسلامی را در سطح کلان دنبال می کند، جبهه پایداری انقلاب اسلامی است، تمام تلاش ها برای رسیدن به دولت انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری است و در این شرایط فکر می کنیم که با حضور آیت الله رئیسی جریان سوم و گرایش انقلابی در این دوره شکل خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: تمام تلاش ها برای شکل گیری دولت انقلابی است و مدیریت قوی آیت الله رییسی چنین دولتی را محقق کرده و منجر به خشکاندن کانون های فساد در دستگاه های اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقریبا ۱۷ کمیته اصلی و حدود ۴۰ کمیته فرعی تاکنون در ستاد مردمی آیت الله رئیسی در سطح استان راه اندازی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ رييسي استان مرکزی آیت الله رئیسی نیروهای انقلابی جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی جبهه پایداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا

برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست 16 نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

متن اطلاعیه اعتراضی این افراد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم
برادران و خواهران عضو حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما)

با توجه به اینکه لیست امنا با همکاری برخی اعضای رزما اعلام شده و در لیست ارائه شده تعدادی افراد که در دوره نمایندگی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شائبه تخلفات مالی در باره آنان مطرح است و به همین دلیل غیر انقلابی و با هزینه‌های تبلیغاتی در انتخابات موجب خدشه در نام و پیشینه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شده‌اند، ما برخی از اعضای شورای مرکزی رزما نسبت به ائتلاف با امنا اعتراض خود را اعلام و لیست شانزده نفره خود را برای دور دوم انتخابات حوزه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس منتشر و از مردم انقلابی خصوصا پیشکسوتان دفاع مقدس و جریانات حزب اللهی درخواست می‌کنیم به نمایندگان اصلح و انقلابی اعتماد و رای خود را جهت اعتلای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب به لیست پیوست بدهند.

محمد سراج
بیژن نوباوه
علیرضا سلیمی
غلامحسین رضوانی
زهره سادات لاجوردی
حسین صمصامی
زهره طبیب زاده
مجتبی زارعی
حسین نجابت
مجتبی رحماندوست
پیمان فلسفی
ابوالفضل ظهره‌وند
محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
حسن خجسته باقرزاده
مهدی عسگری
علی اصغر پورمحمدی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو