Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی رایزنی فرهنگی، سمینار مجازی «بررسی دیدگاه‌های امام خمینی (ره) منطبق با آموزه‌های امام علی (ع)» روز شنبه ۱۵ خرداد (۵ ژوئن ۲۰۲۱)، ساعت ۱۷:۰۰ به وقت توکیو (۱۲:۳۰ به وقت ایران) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که در فضای مجازی برگزار خواهد شد، پروفسور توسئی سانو استاد دانشگاه، از شخصیت‌های برجسته اسلام شناس و ایران شناس ژاپنی، پدید آورنده چندین اثر از بیانات حضرت علی (ع) و… که در چندین برنامه از جمله اولین دور گفت‌وگوهای دینی ایران و ژاپن، سمینار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و معرفی ایران در دانشگاه ریوکوکو (کیوتو) و... با رایزنی فرهنگی همکاری و حضور داشته، سخنرانی خواهد کرد.

این ویژه برنامه از طریق لینک زوم https://us02web.zoom.us/j/8364559495 قابل دسترسی است.

لینک اطلاعات مرتبط با این سمینار به زبان ژاپنی نیز در پایگاه اطلاع رسانی رایزنی فرهنگی به آدرس http://air.ir/Zrqzeer در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. پخش نماهنگ‌های مختلف با معرفی امام خمینی(ره) از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

کد خبر 5227518 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: رایزنی فرهنگی ژاپن سالروز ارتحال امام خمینی امام علی ع سالروز ارتحال امام خمینی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران انتخابات 1400 امام خمینی ره نهاد کتابخانه های عمومی کشور تازه های نشر تجدید چاپ نقد کتاب کتاب و کتابخوانی ترجمه معرفی کتاب کتاب داستان نویسی ادبیات داستانی رایزنی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران

 به گزارش تابناک، امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان ۷ داوری هستند که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمینار داوران بین المللی فوتبال آسیا دعوت شده اند.

این داوران در سال ۲۰۲۳ در لیست داوران بین المللی فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند. موعود بنیادی‌فر از این جمع به تازگی دیدار پایانی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا میان ژاپن و ازبکستان را سوت زد.

علیرضا فغانی داور ایرانی به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این سمینار حضور پیدا می‌کند که انتظار می‌رود در این سمینار در جمع داوران ایرانی حاضر شود.

علیرضا فغانی یکی از شانس‌های قضاوت در جام جهانی پیش رو است. او بعد از اینکه از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران کنار گذاشته شد، در لیست داوران بین المللی فوتبال استرالیا قرار گرفت و در جام ملت‌های دوحه به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این بازی‌ها سوت زد. 

در این سمینار ۴ روزه آخرین تغییر و تحولات داوری به گوش داوران بین المللی فوتبال آسیا خواهد رسید. هم چنین قرار است آن‌ها صحنه‌های مهم داوری در جام ملت‌ها و هم چنین بازی‌های بین المللی را مرور کنند.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران