Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت 15 خرداد در جوار یادمان شهدای گمنام این شهر افزود: ملت هوشیار ایران که همواره از آزمون‌های سخت الهی سرافراز بیرون آمده است، در انتخابات این دوره بار دیگر به منویات امام راحل و رهبرمعظم انقلاب لبیک گفته و ثابت خواهند کرد که همچنان پای بند آرمان‌های انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب در سالروز ارتحال امام راحل بیانات مهمی در خصوص انتخابات ایراد فرمودند و بر تواصی به حق تاکید کردند و از ملت بزرگوار خواستند علاوه بر حضور خود در پای صندوق‌های رای دیگران را برای حضور پرشور و گسترده راهنمایی و ترغیب کنند.

امام جمعه گناوه  با بیان اینکه  چشم دشمنان و بدخواهان نظام و ملت به روز تاریخی ۲۸ خرداد دوخته شده است، گفت: مشکلات،گرفتاری‌ها، گرانی‌ها و تحریم‌های ظالمانه نباید باعث شود که با انتخابات قهر کنیم بلکه مردم باید با حضور حداکثری درپای صندوق های رای تمام نقشه‌ها و آرزوهای دشمنان این نظام را به ناامیدی تبدیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث اقتدار و امنیت بیشتر کشور و وحدت و انسجام آحاد جامعه می‌شود.

رکنی حسینی با گرامیداشت سی و دومین سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب گفت: امام راحل مروج و افتخار مکتب امام صادق (ع) بود؛ بعداز ائمه اطهار(ع)، هیج عالم و مرجعی به اندازه امام راحل به جامعه اسلامی و مسلمانان خدمت نکرده است.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ یک هزارساله مکتب شیعه علمای بزرگی آمدند و زندگی و سرمایه های خود را  فدای حفظ و صیانت از دین مبین اسلام کردند اما اگر نگاهی به زندگی ۸۰ ساله امام راحل بیاندازیم، ایشان تحول آفرین و تحول گرا بود و فقه جعفری را در جامعه عملیاتی و نهادینه کرد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: ایمان و توکل به پروردگار، عمل صالح، شجاع بودن، نترس ، تسلیم نشدن در برابرتهدیدهای زورگویان وظالمان از ویژگی‌های بارز و برجسته امام راحل بود که همچنان در قلب‌های مردم عاشقانه و خاضعانه می تپد. 

رکنی حسینی افزود:  ۱۴ خرداد روز بسیار سختی برای ملت و مریدان امام راحل بود و درحالیکه دشمنان خواب‌های آشفته ای برای کشور دیده بودند و انتظار داشتند دیگر باید فاتحه انقلاب و اسلام را خواند، مجلس خبرگان در این روز پر از حزن و اندوه با تدبیر بسیار زیبا شخصیتی را که افتخار تمام جهان اسلام است به عنوان جانشین برگزیدند.

وی گفت: با انتخاب حضرت آیت الله خامنهای به عنوان جانشین امام راحل، آرزوهای شوم دشمنان بر باد رفت و ناامید و سرافکنده شدند.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: با گذشت ۳۲ سال از زعامت رهبرمعظم انقلاب، تمامی توطئه ها و فتنه‌ها با تدبیر و مدیریت کم نظیر ایشان خنثی و  نقش برآب شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر گناوه مشارکت های مردمی رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر گناوه انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر گناوه مشارکت های مردمی رحلت امام خمینی اخبار کنکور امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند