Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@07:07:26 GMT

برف بی صدا بدون نویسنده می‌بارد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۵۰۲۷

برف بی صدا بدون نویسنده می‌بارد

«مسعود بهبهانی‌نیا» چند وقتی بود نگارش سریال ۲۵۰ قسمتی «برف بی صدا می‌بارد» را در دست داشت. با درگذشت این نویسنده کهنه کار سرنوشت این سریال با چالش جدی مواجه است. خبرگزاری میزان _ ایسنا نوشت: مسعود بهبهانی‌نیا ـ نویسنده کهنه‌کار تلویزیون ـ پس از نویسندگی سریال ۱۱۰ قسمتی «کیمیا»، سریال ۲۵۰ قسمتی «برف بی‌صدا می‌بارد» را به دست گرفته بود که اغلب ترجیح داده می‌شود ساخت آن در سکوت خبری دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    تحقیق و نگارش «برف بی‌صدا می‌بارد» از سال ۹۴ آغاز شده بود و قرار بود پس از «کیمیا»، رکوردی جدید را به عنوان طولانی‌ترین سریالی تلویزیونی در پرونده کاری این نویسنده ثبت کند. اما مسعود بهبهانی نیا در حالی که هنوز پخش «برف بی‌صدا می‌بارد» آغاز نشده و قطعا نگارش تمامی ۲۵۰ قسمت هم به پایان نرسیده است، شامگاه پنجشنبه ـ ۱۳ خرداد ماه ـ خیلی ناگهانی از عالم هنر پر کشید، تا دوستانش را در این پروژه تنها بگذارد.   «برف بی صدا می‌بارد» سریالی سه فصلی است که داستان آن در دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ روایت می‌شود و در نگارش آن، زهرا پارسافر و طیبه شجری مسعود بهبهانی نیا را همراهی می‌کردند.   این سریال به کارگردانی پوریا آذربایجانی در ۲۵۰ قسمت تهیه و تولید می‌شود.   در خلاصه داستان این سریال سه فصلی آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه‌ی لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می‌بارد، دردانه‌ی من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم.   فرهاد آئیش،  الیکا عبدالرزاقی، امید روحانی،  فریبا متخصص، مائده طهماسبی، پوریا پورسرخ، پوریا شکیبایی و ... از بازیگران اصلی «برف بی صدا می‌بارد» هستند.   این سریال در استان‌های مختلف کشور از جمله البرز، شمال، رفسنجان و تهران ساخته می‌شود.   «کیمیا» هم عنوان مجموعه تلویزیونی به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا بود که علاوه بر تهران در آبادان، خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی و در کشور گرجستان به‌ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری شده بود.   کیمیا در ۱۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه شد و از این نظر بعد از سریال «نقطه چین»، طولانی‌ترین سریال ایرانی قبل از ساخت سریال «برف بی صدا می‌بارد» به حساب می‌آمد.       بیشتر بخوانید: توکلی: سریال «کیمیا» قطره‌ای میان اقیانوس سوژه‌ها در ماجرای فتح خرمشهر است/دین خود را به خرمشهر ادا نکردیم

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: سریال نویسنده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال نویسنده مسعود بهبهانی نیا برف بی صدا می بارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم

در این جلسه اسنادی اراده شد که طبق آن مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق، اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. ویدیویی که در ادامه تقدیم می‌شود روایتی است از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین است که می‌توانید مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد