Web Analytics Made Easy - Statcounter

باخت ایران مقابل بحرین که با ویلموتس رقم خورد و ما را اینگونه به دردسر انداخت، محصول تکیه بیش از اندازه به خلاقیت فردی ملی پوشان بود، ملی پوشانی که حریف راه ارتباطی میان آنها را قطع کرد و سه امتیاز را از چنگ شان در آورد.

به گزارش طرفداری، شاید خیلی ها فکر کنند دراگان اصلا نیازی به شناخت بحرین ندارد و همین که تیم خودش را بشناسد، برای بردن بحرین کافی است اما مارک ویلموتس هم در دور رفت همین اشتباه را مرتکب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیش از اندازه روی توانایی بازیکنان تیم ملی تکیه کرد. حرف مارک ویلموتس به ملی پوشان این بود که شما از بحرین سرتر هستید و توانایی های فنی شما برای بردن حریف کفایت می کند اما در میدان عمل، تیم ملی که بیش از حد به بازیکنان خود اتکا کرده بود، مقابل بحرین تسلیم شد چرا که بحرینی ها تیم بی برنامه ما را از کار انداختند و مانع خلق موقعیت برای عناصر تهاجمی تیم ملی بر روی دروازه خودشان شدند.

امیدواریم اسکوچیچ اشتباه ویلموتس را تکرار نکند و برای بازی با بحرین برنامه گروهی و مهم تر از همه برای توپ رسانی به عناصر تهاجمی تیم ملی برنامه های کاربردی داشته باشد. آنهایی که تمرینات تیم ملی را دنبال می کنند، می گویند همین طور است و او در بازی اول دستش را رو نکرد. شاهدان عینی می گویند نوع بازی ایران با هنگ کنگ برای فریب بحرین بود و آنچه در تمرینات مرور می شد، در بازی با بحرین پیاده می شود.

 در پیش داوری ها، تیم ملی با ترکیب بیرانوند، محرمی، کنعانی زادگان، پورعلی گنجی، امیری، حاج صفی، سعید عزت اللهی، علی قلی زاده، مهدی ترابی، سردار آزمون و مهدی طارمی به میدان می رود اما می گویند دراگان اسکوچیچ برای ما و شما دو غافلگیری اساسی دارد. او طی روزهای گذشته برنامه هایی را مرور کرده که مقابل بحرین پیاده می شود. خوشبینیم آنچه می شنویم واقعیت داشته باشد. چراکه فوتبال ما بیشتر از همیشه به این برد نیاز دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری