Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@17:31:28 GMT

طعنه مجیدی به فدراسیون؛ مثل سوری‌ها عمل کنید!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۲۴۴۲

طعنه مجیدی به فدراسیون؛ مثل سوری‌ها عمل کنید!

خبرورزشی – خیلی نمی شود به فرهاد مجیدی به خاطر این انتقادات گلایه کرد و گفت او به دنبال توجیه امتیازات از دست رفته است. خیلی از مواردی که او بدان اشاره می کند، عین واقعیت است؛ حتی اگر بهانه ای برای امتیازات از دست رفته باشد. به خصوص جایی که می گوید؛ «من تا آخرین بازی فصل لیست خروجی ندارم و برای جذب بازیکنان جدید هم تا زمانی که بازیکنان کنونی پول نگیرند و تمدید نکنند لیستی نخواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره بازی با الهلال عربستان یک نکته را باید به مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال بدون تعارف گفت. استقلال باید میزبان این مسابقه باشد و کفایت فدراسیون سوریه که منجر به تغییر میزبانی شد را الگو قرار بدهیم تا هر طور شده این میزبانی را از دست ندهیم.»

همان طور که در بخشی از صحبت های او خواندید او به فدراسیون فوتبال کنایه زده است. فدراسیونی که در سال های اخیر همه جنگ های دیپلماتیک را باخته است! همان طور که فرهاد مجیدی بدان اشاره کرد فدراسیون فوتبال سوریه در آخرین روز به بهانه عدم صدور ویزا برای کرونایی های تیم ملی این کشور از سوی چین میزبانی را از چینی ها گرفت و سبب برگزاری بازی ها در امارات شد.

بیشتر بخوانید: بحران ۹۵ میلیارد تومانی در استقلال!

طعنه فرهاد مجیدی یک هشدار جدی به فدراسیون فوتبال و شاید هم یک تلنگر است. دادخواهی در رسانه های ایرانی دردی را دوا نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال در زمینه تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا که به ضرر ایران است باید اقدامات حضوری و جدی انجام دهد. تیم های ایرانی برای برگزاری دیدار با تیم های عربستانی به این کشور سفر کرده اند آن هم در شرایطی که بر اساس تصمیم ماه مارس سال ۲۰۱۶ قرار بود بازی ها در کشور بی طرف برگزار شود.

حالا چرا نباید الهلال برای بازی به استقلال به تهران سفر کند؟ استقلال باید میزبان الهلال باشد. چیزی که به استقلال کمک خواهد کرد که میزبان این بازی باشد اقدام جدی از سوی فدراسیون فوتبال است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال فرهاد مجیدی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • مورد عجیب عبدالله
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!