Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره اسبق تیم ملی در آستانه دیدار حساس ملی‌پوشان ایران مقابل بحرین، برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

علی کریمی ستاره اسبق تیم ملی و پرسپولیس که چندی پیش نیز برای انتخابات فدراسیون فوتبال کاندید شده بود و این رقابت را در نهایت به عزیزی خادم واگذار کرد، پالس مثبتی برای تیم ملی ارسال کرد.

علی کریمی که سابقه حضور در باشگاه صدتایی‌هایی تیم ملی را داراست، در آستانه دیدار حساس ایران مقابل بحرین با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، برای بازیکنان و اعضای تیم ملی در این بازی آرزوی موفقیت کرد و خواستار تلاش آنها برای دستیابی به پیروزی در این جدال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ خبرآنلاین

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی ایران برابر بحرین

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!