Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@06:57:20 GMT

برق ۳۷ سازمان دولتی در استان تهران قطع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۵۴۹۹

برق ۳۷ سازمان دولتی در استان تهران قطع شد

 ایرنا: ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، هفتمین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان تهران همزمان با سایر شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ خردادماه، با محوریت پایش کاهش مصرف برق اداره ها در روزهای تعطیل، برگزار شد.

در این اقدام فراگیر، ۲۹۲ نفر از برق‌کاران در قالب ۱۳۵ اکیپ عملیاتی مشتمل بر ۷۳ اکیپ بهره‌برداری و ۶۲ اکیپ خدمات مشترکان در مناطق ۲۲ گانه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، مشارکت داشتند که مقابله با دستگاه‌های غیرمجاز رمز ارز، رفع اتصالات سست و معایب شبکه برق و تعدیل و تنظیم بار روشنایی معابر از جمله اهداف برگزاری این مانور دو روزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان هفتمین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، سه مرکز تولید رمز ارز غیرمجاز در شهرستان‌های ری و قدس شناسایی و ۵۱۳ دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز با توان مصرفی ۸۲۱ کیلووات جمع آوری شدند.

همچنین در راستای عمل به مصوبه هیأت وزیران مبنی بر تعدیل مصرف برق اداره ها در تعطیلات و ساعت غیر کاری به ۱۰ درصد میزان مصرف، ۲۲۸ سازمان دولتی، دستگاه اجرایی،  بانک و ... مورد رصد قرار گرفتند که در نهایت برق ۳۷ مورد به دلیل رعایت نکردن الگوی صحیح مصرف برق در ایام تعطیلات قطع شد.

در ادامه فعالیت‌های اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در هفتمین اقدام فراگیر، توان ۷۶۵ چراغ روشنایی معابر به میزان ۲۹۱ کیلووات تعدیل شد.

به گزارش ایرنا، شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران اعلام کرد: مصرف برق رشد بی سابقه ۲۰ درصدی یافته با این وجود تلاش برای تامین برق پایدار بی وقفه ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه