Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پخش مناظره اول کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری و درخواست رییس سازمان بهزیستی کشور به عنوان دبیر ستاد مناسب سازی کشور برای دسترس پذیری برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا‌های ریاست جمهوری برای افراد دارای معلولیت شنوایی، در تعامل سازمان بهزیستی و شبکه سلامت سیما، مناظره دوم کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری همراه با رابط ناشنوایان برای افراد دارای معلولیت شنوایی مناسب سازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید قبادی دانا در نامه‌ای به وزیر کشور و رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا دارای شرایط ویژه‌ای است گفته بود: بخش عمده آگاهی و شناخت عموم جامعه از کاندیدا‌های از طریق ویژه برنامه‌هایی است که از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود که با توجه به درخواست به حق و مکرر ناشنوایان و کم‌شنوایان مبنی بر ضرورت حضور رابط ناشنوایان در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها تا زمان برگزاری انتخابات، علاوه بر بهره‌مندی جامعه هدف، موجبات رضایت و مشارکت بیش از پیش این عزیزان فراهم آید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناظره ناشنوا ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا