Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مدل ۲۰۲۲ شورولت بولت EV و بولت EUV  با ظاهری مدرن‌تر، فضای داخل کابین به‌روز‌شده و شعاع حرکتی ۴۱۶ کیلومتر در مدل استاندارد، معرفی شد. شورولت Bolt ۲۰۲۱ به اندازه هیوندای کونا الکتریک یا به اندازه تسلا مدل ۳ جذاب نیست، اما سواری روان، کابین جادار و ویژگی‌های استاندارد محبوب آن، آن را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دامنه رانندگی بولت 416 کیلومتر است و قابلیت شارژ سریع آن باعث می‌شود در ۳۰ دقیقه بتواند برد 160 کیلومتر را دوباره پر کند.

این خودرو دارای محتوای انحصاری مانند روشنایی محیط داخلی، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های عقب گرم شونده و موارد دیگر است. نوع  LT که به زودی رونمایی می شود،  ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهد، احتمالاً بسته راحتی را برای صندلی‌های جلوی گرم شونده و فرمان گرم شده و چرمی آن عرضه کنند.

موتور الکتریکی بولت پاسخ فوری به ورودی‌های شتاب دهنده و گشتاور کمی را دارد. فرمان آن سریع و دقیق، پدال ترمز محکم است و قدرت توقف متوسطی ​​را تأمین می‌کند. دارای سیستم ترمز احیا کننده است که هنگام بلند کردن پا از پدال گاز، باتری را دوباره شارژ می‌کند، به این معنی است که شما می‌توانید در بیشتر سناریو‌ها بدون لمس ترمز، رانندگی کنید.

در حالی که شارژ کامل باتری بولت با استفاده از یک خروجی ۲۴۰ ولت حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد، گزینه شارژ سریع با اتصال سطح ۳ می‌تواند در هر ۳۰ دقیقه تقریباً 160 کیلومتر برد اضافه کند. بولت ۲۰۲۱ دارای برد EPA با شارژ کامل 416 کیلومتری است که با سایر خودرو‌های الکتریکی با قیمت مشابه مانند هیوندای کونا الکتریک قابل رقابت است. 

گرچه جادار و کاربردی است، اما کیفیت و ظاهر داخلی بولت مناسب قیمت ۳۵ هزار دلاری آن نیست. پلاستیک‌های سخت داخل آن زیاد است، اگرچه شورولت مواد جالب و بافتنی را برای داشبورد اضافه کرده است. حداقل نمایشگر پشت آمپری دیجیتال و صفحه نمایش لمسی مرکزی واضح و مدرن به نظر می‌رسند اما صندلی‌های قابل تنظیم در دسترس نیستند.

فضای سخاوتمندانه Bolt  برای مسافران  بسیار راحت و حتی برای پنج  بسیار مناسب‌ است، بولت تقریباً به اندازه یک کراس اوور کوچک با اندازه متوسط ​​کاربرد دارد و فضای بار کافی برای نگه داشتن پنج کیف دستی پشت صندلی عقب دارد. محفظه مفیدی درست در پشت شیفت الکترونیکی قرار دارد که اندازه آن برای گوشی هوشمند کاملاً مناسب است و کنسول مرکزی نیز از تناسب خوبی برخوردار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 ساخت نخستین خودروی برقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • (ویدئو) مردم را با واردات خودرو‌های برقی سرکار نگذاریم
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد