Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@19:17:31 GMT

تحول‌آفرینی یکی از مولفه‌های دولت انقلابی است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۴۵۴۳

تحول‌آفرینی یکی از مولفه‌های دولت انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام و المسلمین کریم سرافراز صبح امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر گفت: در بحث گفتمانی انتخابات با جریان غیرانقلابی در یک چارچوب گفتمانی مواجه هستیم و این گفتمان غیرانقلابی به دنبال این است که کشور و فضای کشور را در مسیر فرو پاشی و کشور را ناتوان معرفی کند و دشمن را قوی جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: در گفتمان غیرانقلابی دال گفتمان را بر مذاکره و راه حل برون رفت از  مشکلات را مذاکره با قدرت‌های بزرگ معرفی می‌کنند اما توجه کنید مذاکره یعنی پذیرفتن شرایط غرب، پذیرفتن شرایط استکبار و کوتاه آمدن در مقابل غرب به معنی تعامل با دشمن و کنار آمدن و قبول کردن شرایط آن‌هاست.

سرافراز افزود: در مقابل جریان و گفتمان انقلابی معتقد است که در روند تقابل با استکبار جهانی و غرب مولفه‌های قدرت در استکبار روند نزولی دارد و در مقابل عناصر و مولفه‌های نظام اسلامی رو به افزایش با محوریت بازدارندگی در مقابل دشمن است.

وی با اشاره به پیروزی حزب‌الله و جبهه مقاومت ادامه داد: امروز استکبار هیچ قدرتی برای مقابله با نظام اسلامی ندارد و در یک موضع بی‌عملی به سرمی‌برند و ما امروزه در بعد جهانی در شرایط خوبی قرار داریم و آنچه مهم است توجه به داخل و شرایط داخلی است که نیازمند یک حرکت، جهش، تحول درونی و تشکیل دولت در تراز انقلاب است.

سرافراز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول گفت: راهکار این است که یک دولت باورمند سرکار آید، دولتی که به معنای واقعی در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی و پاسداری از ارکان انقلاب اسلامی سر از پا نشناسد و مدیرانی جهادی، تحول‌آفرین روی کار آیند.

وی خطاب به اصحاب رسانه بیان کرد: وظیفه شما به عنوان عناصری که در سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی نشستید تنها حضور در پای صندوق‌های رای و رای دادن نیست بلکه این ابتدایی‌ترین وظیفه شماست و مهم‌تر از این است که باید در راستای شکل‌گیری یک دولت در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنید.

سرافراز با بیان شاخصه‌های فرد اصلح از دید مقام معظم رهبری، توضیح داد: تحول آفرینی یکی از مولفه‌ها و شاخص‌های اصولی برای یک دولت انقلابی و یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی است و هر تغییری باید منجر به تحول جهشی و مثبت شود.

وی در پایان گفت: مدیر باید عدالت‌گرا، ظلم‌ستیز و فسادستیز باشد، این مردم از فقر ناراحت نمی‌شوند اما از ظلم و تبعیض و فساد در جامعه ناراحت می‌شوند، پس انتخاب فرد اصلح با این ویژگی‌ها بسیار مهم و سازنده و از بارزترین مصادیق امر به معروف است.

انتهای پیام/68035

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • تحقق پیش‌بینی هفته قبل: 1000 مورد به آمار کارخانه‌های احیایی در یک هفته اضافه شد
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی