Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، این دانشگاه برای برگزاری این تجمع انتخاباتی در نامه ای با شماره ۷۸۶/د/۸/پ به مسئول شورای هماهنگی کاندیدای مذکور، با اشاره به مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی کرونا خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حین برگزاری مراسم شد و با استقرار بیش از ۷۰ نفر نیرو نسبت به غربالگری مراجعان، تب سنجی، انجام تست رپید و توزیع ماسک اقدام‌ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جوابیه آمده است: مطابق مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی کرونا، عنوان شده است که برگزاری تجمع انتخاباتی و سخنرانی نامزدها در فضای باز مانند استادیوم رو باز، فضای باز مدارس و مراکز آموزش عالی و سایر مراکز مربوط به سازمان‌ها مطابق با شیوه نامه بهداشتی بدون مانع است و این موضوع طی نامه ای به ستاد انتخابات استانی اعلام شده است.

این جوابیه می‌افزاید: در بند پنج مصوبات مذکور آمده است که وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور موظفند شیوه نامه های بهداشتی را توسط رییس قرارگاه عملیاتی به نامزدها ابلاغ نمایند همچنین به استناد بند ١٢ و ١٤ شیوه نامه انتخاباتی ابلاغ شده در مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی، مسئولیت اجرای مصوبات برعهده دانشگاه علوم پزشکی نیست.

در این جوابیه آمده است: در شرایط کنونی که مدافعان سلامت توانستند پس از ماه ها تلاش در کنار گروه های جهادی، بسیجی و سپاهی در طرح شهید سلیمانی، کرونای انگلیسی را در استان به زانو درآورند و با واکسیناسیون گسترده گروه‌های هدف، آمار مرگ و میر را به یک سوم کاهش دهند لازم است تا همه اقشار مردم از تمامی طیف های سیاسی مانند ۱۵ ماه گذشته در کنار مدافعان سلامت قرار گیرند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در پاسخ به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) زمینه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم آورند.

به گزارش ایرنا آیت الله رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر چهارشنبه در سفری تبلیغاتی برای دیدار با مردم اهواز در جمع حامیان خود در ورزشگاه تختی اهواز حضور یافت.
زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز و سکوهای تماشاگران مملو از هواداران بود و مجری مراسم اعلام کرد بیش از ۵۰ هزار نفر دراین برنامه سخنرانی حضور یافته اند.

انتشار تصاویر این تجمع در فضای مجازی انتقادهایی در زمینه رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در پی داشت.

رییس جمهوری نیز در نشست امروز روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا دستور داد با توجه به استقرار این قرارگاه در وزارت کشور و برعهده داشتن مسئولیت اجرای انتخابات از سوی وزیر کشور، با جدیت و قاطعیت هر چه تمام‌تر نسبت به ارائه هشدارها و اخطارهای لازم، جهت رعایت پروتکل‌ها اقدام فوری را انجام داده و با نامزدهای متخلف در این خصوص برخورد قاطع و جدی صورت گیرد و اقدامات انجام شده به مردم اطلاع‌رسانی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با بیان اینکه کسانی که قرار است در کشور حافظ قانون باشند نباید قانون‌شکنی کنند، افزود: کادر درمان و مدافعان سلامت انتظار ندارند کسانی که قرار است بالاترین پست اجرایی کشور را اشغال کنند، اینچنین نسبت به کادر درمان اجحاف کرده و برای آنها مشکل بیافرینند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان اهواز پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان انتخابات ۱۴۰۰ دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان اهواز دوره انتخابات علوم پزشکی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم اندیشی پژوهشگران علوم شناختی با حضور سید محمد مهدوی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی و مدیران و مسئولان دانشگاه خلیج فارس در بوشهر برگزار شد. در این نشست راه‌های توسعه همکاری‌های علمی و تحقیقاتی درحوزه علوم شناختی مورد بررسی قرار گرفت.

مهدوی، با اشاره به اهداف و سیاست‌های این ستاد برای حمایت از اجرای طرح‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی درحوزه‌های مختلف علوم شناختی گفت: با تلاش‌های این ستاد و به منظور تربیت نیروی کارآمد و متخصص تاکنون ۲۲ هسته پژوهشی در حوزه‌های علوم و فناوری‌های شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور تشکیل و فعال شده است.  

وی با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های پژوهشی به همکاری‌های مشترک میان محققان و اساتید نیاز دارد، گفت: ستاد یکی از حلقه‌های رابط در توسعه علوم و فناوری‌های شناختی محسوب می‌شود و برای تحقق این هدف حمایت‌های لازم را ارائه می‌کند.

وی توجه به حوزه‌های سلامت و سرمایه شناختی، آموزش و پرورش شناختی و شناخت اجتماعی را از جمله اولویت‌های ستاد بر شمرد و گفت: رویکرد ستاد بهره گیری و بهره‌مندی ازدستاورد‌های علوم و فناوری‌های شناختی برای ارتقاء و افزایش توانمندی مهارت‌های شناختی درسطح جامعه و نیز کمک به امر یادگیری و یاددهی با شیوه‌های شناختی در نظام آموزشی است و ستاد آماده است با حمایت همه جانبه از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی بستر‌های لازم را برای تحقق این اهداف مهم فراهم آورد.

وی اضافه کرد: پژوهشگران و فناوران می‌توانند از طریق سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و همچنین سامانه خدمت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اطلاعیه‌ها آگاه شده و برای دریافت حمایت اقدام کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز