Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس کرمان به واسطه نتایج ضعیف در آستانه برکناری از سمتش قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان -  تیم‌ فوتبال مس کرمان در حالی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته یک با یک گل مغلوب آرمان گهر شذ که پیش از این دیدار و به دلیل نتایج نه چندان مطلوب مس زمزمه‌های جدی‌ای مبنی بر برکناری مهاجری به گوش می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه مس تحت هدایت رضا مهاجری در تا همین چند هفته قبل در قامت یک تیم مدعی برای صعود به لیگ برتر ظاهر شده بود؛ اما در هفته‌های اخیر از هفت مسابقه (۲۱ امتیاز ممکن) تنها ۵ امتیاز کسب کرده است. این نوسانات باعث گمانه‌زنی‌های زیادی درباره تغییرات روی نیمکت مس کرمان شده است. هر چند مس با پیروزی مقابل استقلال ملاثانی چند روزی از حواشی و برکناری مهاجری فاصله گرفت، اما شکست مقابل آرمان گهر، تیم یازدهم جدول دوباره خبر خروج مهاجری را پررنگ کرده است.

مس کرمان تا پایان هفته بیست‌وهشتم با ۴۶ امتیاز در رتبه سوم لیگ دسته یک قرار دارد و همچنان جزو ۷ مدعی صعود به لیگ برتر است. فاصله امتیازات مس با تیم‌های اول و دوم جدول تنها یک امتیاز است، اما فاصله نزدیک به دیگر تیم‌های لیگ برتری شرایط را برای صعود مس سخت‌تر از قبل کرده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد همکاری مهاجری و مس کرمان به روز‌های پایانی خود نزدیک شده باشد.

در همین راستا از مهدی تارتار، محسن عاشوری، مجتبی سرآسیایی و مهدی پاشازاده و یک سرمربی دیگر لیگ برتری به عنوان گزینه‌های جانشینی مهاجری یاد می‌شود. باید در نهایت دید مدیران مس در خصوص ۶ بازی باقیمانده چه تصمیمی می‌گیرند و چه کسی روی نیمکت این تیم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: لیگ یک| صدرنشینی موقت بادران در شب شکست مس و خوشه طلایی

انتهای پیام/

برچسب ها: مس کرمان رضا مهاجری مهدی تارتار محسن عاشوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس کرمان مس کرمان رضا مهاجری مهدی تارتار محسن عاشوری مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد

به گزارش  تابناک و به نقل از سایت سازمان لیگ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

 عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

 
مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

دیگر خبرها

  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم