Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات بسیار مهم است و نیاز است عموم مردم در این انتخابات به صورت آگاهانه شرکت کنند تا دشمنان از نیت‌های شری که در سر دارند مایوس شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری و طرفدارانشان کار را برای رضای خدا انجام دهند، گفت: اگر کار برای خدا نباشد اجری نمی بریم و زحمتمان هدر می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آستانه ورود به ماه ذی القعهده قرار داریم، گفت: فردا که اول ذی القعده باشد مصادف با ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و چند روز بعد از آن ولادت با سعادت امام رضا(ع) و احمد بن موسی(شاهچراغ) است که این ایام دهه کرامت را به تمام شیفتگان امامت و ولایت تبریک و تهنیت می گوییم.   دری نجف آبادی با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات بسیار مهم است و نیاز است عموم مردم در این انتخابات به صورت آگاهانه شرکت کنند تا دشمنان از نیت های شری که در سر دارند مایوس شوند.   امام جمعه اراک با بیان اینکه انتخاب اصلح ضروری است، تاکید کرد: ان شا الله نهایتا فردی که دلسوزترین، با برنامه ترین، و لایق ترین افراد است انتخاب شود.   وی افزود: شیوه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی هم بسیار مهم است و ما که مسلمان و شیعه هستیم نباید مانند غربی ها از روش های ناجوانمردانه استفاده کنیم و فقط به فکر برنده شدن باشیم. بلکه باید معیار را تقوا بگذاریم و رقابت های خود را برای خدمت به مردم و نه برای قدرت انجام دهیم و خدا را همواره در نظر داشته باشیم.   نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تمام موارد گفته شده برای انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات شوراهای شهری و روستایی هم صدق می کند و باید افرادی را انتخاب کنیم که دغدغه دعوا کردن و اعمال سلیقه های شخصی را در تصمیماتشان نداشته باشیم.   وی با اشاره به کم آبی در کشور و استان، گفت: طبق آمار داده شده تا بیستم اردیبهشت ماه، شاهد کاهش ۵۲ درصدی بارندگی نسبت به میانگین سال های قبل بوده ایم لذا باید بسیار در این زمینه صرفه جویی کنیم.   دری نجف آبادی با بیان اینکه در صورت بارندگی مناسب استان مرکزی تا حدود ۴۲۰ هزارت تن تولید گندم داشت، گفت: این در حالی است که امسال در بهترین حالت ۲۲۰هزار تن تولید خواهیم داشت که نیاز است تا تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیار مهم استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست