Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده فدراسیون باید بازیکن ها را در معرض دید من قرار دهند تا بتوانم یک انتخاب و قضاوت عادلانه داشته باشم.

به گزارش ایلنا، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نواجوانان در مورد نحوه انتخاب و گزینش والیبالست ها از سراسر کشور بیان کرد: در حال حاظر بازدید می‌کنیم از کلیه استان ها طبق درخواست هیت والیبال هر استان و با توجه به فیریک، و پست هایی که دارند در سن کم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قابلیت ها را پیدا می‌کنیم و به بهترین نحو پرورش می‌دهیم.

 

وی ادامه داد: والیبالیست ها متولدین ۸۳ هستند و با توجه به این که هر پست فیزیک خاص باید داشته باشد و تکنیکی که دارند انتخاب و سرمایه گذاری می‌کنیم در سایر استانها از کسانی که واجد شرایط هستند طبق فاکتورهایی که گفته شد در اینده نزدیک دعوت می‌کنیم و مجدد غربالگری انجام می‌دهیم و بهترین ها را انتخاب می‌کنیم. و حدودا ۴۰ نفر در قالب دو تیم تشکیل می‌دهیم.

 

وکیلی در خصوص حمایت استان ها از طرح انتخابی والیبالیستهای نوجوان گفت: حدود ۲۰ استان را بازدید کردیم و به دنبال راهکارهایی هستیم ک سایر استان ها اعلام آمادگی کنند و بتوانیم هرچه سریع تر بازدید انجام دهیم. و طی یک الی دو ماه اینده به پایان برسد و فرصت را از دست ندهیم. ازلحاظ امکانات بسیار متفاوت است، بعضی استان ها با کمبود امکانات مواجه بودند و ۶ تا توپ استاندارد هم نداشتند و بعضی استان ها از شرایط استاندارد برخوردار بودند.

 

وی در ادامه بیان داشت: ما به نداشته ها زیاد توجه نمی‌کنیم سعی می‌کنیم به داشته های آنها توجه کنیم و بیشتر هدفمان در اول سلامتی بچه ها است که در این شرایط ویروس کرونا آنها مجبور نباشند سفر کنند و خودمان می‌رویم تا با انتخاب دراستان مربوطه در اول انگیزه ایی باشد برای خود بازیکن و بعد برای سایر نوجوانان که ببیند در استانی که از لحاظ امکانات شرایط ایده آلی نبوده باز هم افرادی دعوت شدند و انگیزه شود برای سایر بازیکن های آن استان. ما طی بازدید ها و سفرهایی که به استان ها انجام می‌دهیم امیدوارانه میروم تا گنج و طلایی را پیدا کنم که با پیدا کردن آن بتوانیم صیقل دهیم وطلای جهانی شود.

می‌خواهم سایر استان ها حمایت کنند از این طرح ما شرایط و امکانات خاصی نمی‌خواهیم. فقط یک سالن را برای یک روزدراختیار ما قرار دهند. تاکنون از ۲۰ استان بازدید کرده ام و نمی‌توانم بدون دعوت به استانی بروم باید دعوت کنند تا بتوانم سایر بازیکن استان‌ها را شناسایی کنم.

 

سرمربی تیم ملی نوجوانان در آخر بیان داشت:من نماینده فدراسیون هستم که به عنوان سرمربی نوجوانان باید در معرض دید من بچه ها را قرار دهند تا بتوانم یک انتخاب و قضاوت عادلانه داشته باشم. این هدف یک هدف ملی است امیدوارم سایر استان مثل فارس، مرکزی، خوزستان، قم،یزد، ؛آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان که امیدوارم بزودی از یک سوم باقی مانده بازدید کنیم.

 

 

 

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال والیبال ورزشی سایر استان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی

مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاراته ایران از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در شهر همدان برگزار شد و در پی آن، مهرنگار احمدی، فاطمه زهرا سعیدآبادی، نازنین زینب سعیدآبادی و ستایش قانعی فرد توانستند با کسب پنج مدال رنگارنگ، به اردوی تیم ملی راه یابند.

ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی ِ امسال آماده می کنند.

نتایج کار نمایندگان استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور به شرح زیر است:

مهرنگار احمدی طلای وزن منفی ۶۱کیلوگرم رده‌ی سنی امید و نقره منفی ۶۱بزرگسالان
فاطمه زهرا سعیدآبادی طلای وزن منفی ۵۴ کیلوگرم رده‌ی سنی امید
نازنین زینب سعیدآبادی برنز مثبت ۶۱کیلوگرم نوجوانان
ستایش قانعی فرد برنز منفی ۵۴کیلوگرم نوجوانان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان