Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم لوکوموتیو مسکو در چارچوب رقابت های سوپر لیگ روسیه با ستارگان ایرانی خود (محمد احمدزاده و امیرحسین اکبری) به مصاف تیم اسپارتاک مسکو رفت.

لوکوموتیویی‌ها نیمه اول این دیدار را طوفانی آغاز کردند و توانستند در دقایق ۲:۵۶ و ۶:۱۸ گلزنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به نفع لوکوموتیویی‌ها به پایان رسید.

 

در نیمه دوم این دیدار بازیکنان تیم اسپارتاک توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند، اما لوکوموتیویی‌ها توانستند در دقایق ۱۵:۰۹، ۲۱:۱۱ و ۲۳:۴۶ گلزنی کنند. نیمه دوم با نتیجه ۵ بر یک به نفع لوکوموتیویی‌ها به پایان رسید.

بازیکنان اسپارتاک مسکو نیمه سوم دیدار را طوفانی آغاز کردند و در دقایق ۲۹:۱۰، ۳۲:۴۰ و ۳۵:۱۲ به ۳ گل دست یافتند، اما بازیکنان لوکوموتیو با به ثمر رساندن یک گل دیگر در دقیقه ۳۵:۵۰ بازی را ۶ بر ۴ کردند. بازیکنان اسپارتاک در دقیقه‌های آخر بازی توانستند گل پنجم را به ثمر برسانند.

در مجموع این دیدار با نتیجه ۶ بر ۵ به صود تیم لوکوموتیو به پایان رسید.

لوکوموتیویی‌ها با این برد ۱۸ امتیازی شدند و در جایگاه دوم سوپر لیگ فوتبال ساحلی روسیه قرار گرفتند، اما اسپارتاکی‌ها با این شکست ۱۳ امتیازی ماندند و در رده چهارم جدول قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی اخبار ورزشی لژیونرهای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی جوان کشورمان که روز شنبه در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کویت را با نتیجه ۲۵ بر ۱ شکست دادند عصر امروز یکشنبه توانستند در آخرین دیدار گروهی خود مالزی را هم از سد راه بردارند.

ملی پوشان زیر ۱۸ سال ایران توانستند تیم مالزی را ۱۱ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شوند.

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در دو دیدار مغلوب تایلند و ازبکستان شد و با پیروزی مقابل کویت و مالزی به دیدار پنجم و ششمی راه یافت که سه شنبه مقابل امارات برگزار می شود.

عنوان پنجم و ششمی آسیا برای جوانانی که دومین رویداد بین المللی خود را تجربه می کنند. عنوانی شایسته است که نوید روزهای خوش برای این رشته را همراه دارد.

کد خبر 6091508

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها