Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:47:01 GMT

رئیس جمهور باید از آرای حداکثری برخوردار باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۴۵۸

ایسنا/مازندران رئیس ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی در مازندران با بیان اینکه رئیس جمهور باید از آرای حداکثری برخوردار باشد، گفت: باید از همه آرا و قشرها برای رسیدن به پاستور استفاده کرد و پاکدستی، کارآمدی و تخصص از جمله مؤلفه‌ها برای داوطلبان شوراها است.

شکراله رضازاده روز شنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اعلام لیست شورا در مرکز استان اظهار کرد: تعیین لیست براساس شاخص ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ستاد جبهه انقلاب همه طیف‌ها را دربرمی گیرد و تنها به یک شورای خاص اختصاص ندارد، تاکید کرد: این جبهه در نیمه دوم ماه رمضان در استان تشکیل شد و با همفکری نیروهای انقلاب استان شکل گرفته است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران درباره پسا انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: برای انتخابات قوی باید آرای همه را داشت و در این زمینه این اطمینان خاطر وجود دارد که به توان جلوی سهم‌خواهی‌ها را گرفت.

رضازاده با اشاره به چشم‌انداز شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف براساس کار میدانی سیاسی فعالیت دارد و انتخابات یکی از موضوعاتی است که به‌صورت جدی به آن پاسخ خواهیم داد.


 وی با عنوان اینکه در دو موضوع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای خبرگان رهبری نیز فعالیت می‌کنیم، افزود: از مدت‌ها درباره شوراهای شهر برنامه ریزی صورت گرفته است.

مسئول ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی در مازندران با اظهار اینکه جبهه انقلاب اسلامی خود را مکلف به حضور در انتخابات می‌داند، یادآور شد: رئیس جمهور باید از آرای حداکثری برخوردار باشد و باید این مسئله را مدنظر قرار داد.


رضازاده با بیان اینکه اعلام لیست نامزدهای شوراها در شهرستان‌ها به عهده مسئولان جبهه انقلاب گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: باید در استان کمیته‌های متعددی تعریف شود و در این کمیته همه قشرها و صنوف دیده می‌شود تا شاهد تعدد ستادها نباشیم.


وی با عنوان هر خانه باید یک ستاد شود، گفت: باید از همه آرا و قشرها برای رسیدن به پاستور استفاده کرد و پاکدستی، کارآمدی و تخصص از جمله مؤلفه‌ها برای داوطلبان شوراها است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی مازندران، آیت‌الله محمدحسن گلی شیردار را به عنوان نامزدنهایی در انتخابات میان‌دوره ای خبرگان رهبری در مازندران اعلام کرد.

 رئیس ستاد انتخابات نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: جبهه انقلاب اسلامی مازندران با نهایت احترام به کاندیدای عزیز دیگری از بزرگان استان، آیت‌الله محمدحسن گلی شیردار را به عنوان نامزد نهایی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در مازندران اعلام کرد.

رضا زاده گفت: مردم مازندران  با رای قاطع به  این منتخب، وی را روانه مجلس خبرگان رهبری کنند که بتواند از ولایت و مبانی اصیل ولایی دفاع جانانه داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد:  ۲۸ خرداد خوبی را رقم بزنیم و وعده ما نشست خبری بعد از انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري جبهه انقلاب اسلامی خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی