Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:29:41 GMT

سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۴۸۷

سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کرمانشاه

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حجت الاسلام محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز دوشنبه ۲۳ خرداد در سفری یک روزه به کرمانشاه سفر کرده و در جریان این سفر با علما و روحانیون استان کرمانشاه دیدار خواهند کرد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های اصلی حجت الاسلام محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار با بانوان فرهیخته کرمانشاهی است که در این دیدار ۱۰ نفر از بانوان برجسته کرمانشاه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مسائل مختلف بیان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نهضت بانوان در استان کرمانشاه راه اندازی شده و با توجه به اینکه حدود ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و دارای ظرفیت‌های گوناگونی هستند سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد با قابلیت‌هایی که وجود دارد آنها را به فعلیت برساند.

احمدی خاطر نشان کرد: از همه بانوانی که دارای طرح و برنامه برای حل مسائل مختلف هستند درخواست می‌کنیم طرح خود را به شماره ۰۹۲۱۸۷۸۳۳۸۱ ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری ۲ جلسه در سفر ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان کرمانشاه بیان کرد: در جریان این سفر یک روزه روز دوشنبه ۲۳ خرداد از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی دیدار با روحانیون، طلاب، هیأت مذهبی و به مناسبت روز دختر و دهه کرامت مراسم روز دختر با حضور بانوان و جمعی از دختران کرمانشاهی در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی کرمانشاه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5232719

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه حجت الاسلام محمد قمی یوسف احمدی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها ایلام سازمان تبلیغات اسلامی کشور استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد

دریافت 60 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098670

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار