Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:45:36 GMT

صادقی: بازی سنگینی نبود/ میزبانی عربستان خوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۷۱۲

صادقی: بازی سنگینی نبود/ میزبانی عربستان خوب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از رقابت‌های هندبال باشگاه‌های آسیا در بخش مردان تیم مس کرمان نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه پر گل ۳۷ بر ۱۹ برابر رقیب خود القطن یمن پیروز شود.

حمید صادقی شاه نشین سرمربی تیم هندبال مس کرمان درخصوص نخستین بازی تیمش در مسابقات هندبال باشگاه‌های مردان آسیا گفت: با توجه به اینکه می‌دانستیم یمن جزو کشورهای مطرح هندبال در آسیا نیست، بازی سنگینی مقابل القطن یمن نداشتیم و بچه‌ها به راحتی با برد از زمین خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چون بازی مقابل نماینده یمن سنگین نبود، به تمام بازیکنان تیم بازی دادم تا هم یک جلسه تمرینی خوب برای آنها باشد و هم حکم بازی تدارکاتی را داشته باشد.

صادقی با بیان اینکه از الکویت، حریف بعدی مس، شناخت چندانی نداریم، ادامه داد: الکویت حریف مهمی برای ما است. بازی امروز این تیم مقابل الوحده عربستان را بطور کامل بازبینی و آنالیز می‌کنیم تا فردا بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

وی با شکایت از میزبانی عربستان بیان کرد: از میزبانی عربستان راضی نیستم و در حمل و نقل مشکلات زیادی است. درباره میزبانی تقریباً همه تیم‌ها در جلسه هماهنگی مسابقات اعتراض داشتند و صحبت‌هایی کرده‌ایم و قول‌هایی برای حل مشکلات داده شده است.

کد خبر 5233029

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال جام باشگاه های آسیا عربستان سعودی حمید صادقی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر لیگ ملت های والیبال کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال بحرین تیم فوتبال پرسپولیس تورنمنت بين المللي والیبال کاراته لهستان کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، میهمان خود الفتح را با سه گل شکست داد.

آبی های پایتخت که سه شنبه گذشته مقابل العین امارات در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، حذف از آسیا را پشت سر گذاشتند، سپس بازگشتند و مقابل الفتح پیروز شدند و گامی دیگر در راه رسیدن به عنوان قهرمانی برداشتند.

الهلال علاوه بر میتروویچ صربستانی که چندین هفته غایب بود، از حضور سالم الدوساری و مالکوم برزیلی محروم بود اما با این وجود به پیروزی رسید.

این تیم به رهبری ژسوس پرتغالی امتیاز خود را به 80 رساند و اختلاف امتیاز بین خود و النصر را به طور موقت به 12 امتیاز رساند.

رسیدن به حد نصاب هشتاد امتیازی الهلال را حتی در سطح تیمهای آسیایی هم یکه تاز می‌کند و جالب اینکه آنها اکنون فرصت رسیدن به 98 امتیاز تا پایان فصل را هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین