Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر ترابی مسئول نگهداری زمین‌های چمن ورزشگاه تختی اهواز گفت: پس از تجمع روز چهارشنبه در پی سخنرانی یکی از نامزد های ریاست جمهوری در این ورزشگاه چمن کمی آسیب دید ولی این آسیب چندان نیست؛ یعنی میزان آسیب به زمین چمن در حدی نیست که مانعی برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور باشد یا در کیفیت بازی تیم‌ها در این زمین چمن تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: البته برای برگزاری مراسم تجمع و سخنرانی نامزد های ریاست جمهوری و ایجاد جایگاه سخنرانی، تغییراتی در ورزشگاه ایجاد شد که با توجه به صحبت‌هایی که شنیده‌ام، مدیرکل ورزش خوزستان قول داده است که محوطه کناری زمین چمن نیز به حالت قبلی خود بازگردد.

مسئول نگهداری زمین‌های چمن ورزشگاه تختی اهواز بیان کرد: زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز برای بازی‌های لیگ یک فوتبال کشور نیاز به ترمیم داشت که این مهم در تعطیلات عید نوروز انجام شد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوزستان ورزشگاه تختی زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا مرادی بانوی ایثارگر روستای نورآباد از توابع شهرستان مهر با فداکاری در صحنه واژگونی خودرو جان راننده جوان را نجات داد.

پنج شنبه شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ زهرا مرادی با پراید سواری خود از روستای نورآباد مهر، به همراه خانواده خود راهی منزل پدری خود در شهر خوزی بودند که به محض واژگونی خودرو ۴۰۵ سبقت گرفته از آنها با صحنه دلخراش آسیب و واژگونی خودروی مواجه می‌شوند که زهرا به کمک خانواده خود جان راننده خودرو آسیب دیده را نجات می‌دهند

در این گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر به صورت میدانی در منزل این خانواده فداکار حاضر شده و با آنها گفتگو می‌کند، آنها می‌گویند پس از بیرون آوردن راننده جوان از خودروی سانحه دیده ۴۰۵ و حمل وی به بالای جاده، خودرو دچار آتش سوزی کامل می‌شود.

کد خبر 6096091

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم