Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بحبوحه سیاسی شدن پلیس برزیل پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی، رئیس جمهوری این کشور یکبار دیگر همزمان در جستجوی همراهی پلیس و در تجمع حامیانش گفت: هر اتفاقی بیفتد روی افسران پلیس حمایت حساب می‌کنم.

به نقل از خبرگزاری رویترز، ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل در جمع هزاران تن از حامیان موتورسوار در سائوپائولو گفت: نیروهای پلیس نظامی کشور به عنوان ارتش من یک حامی و پشتیبان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولسونارو همچنین گفت: شما نیروی کمکی برای نیروهای مسلح هستید. مطمئنم که بر اساس قانون و نظم و بر اساس اولویت‌های قانون اساسی ما در هر وضعیتی کنار هم هستیم.

بولسونارو در حالی به دنبال حمایت نیم میلیون افسر پلیس برزیل است که این کشور با ۴۹۰ هزار کشته ناشی از کرونا و تنش‌های رو به رشد در کشور دست به گریبان است. وزارت بهداشت برزیل گزارش داده که روز شنبه ۲۰۳۷ مورد جدید مرگ ناشی از کرونا ثبت شده و ۷۸ هزار و ۷۰۰ مورد جدید ابتلا نیز گزارش شده است.

منتقدان بولسونارو همچنین می‌گویند که اقدامات وی برای جلب حمایت پلیس می‌تواند خطرات زیادی را پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی برای این کشور رغم بزند.

بر اساس نظرسنجی روز جمعه مشخص شد که جایگاه لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهوری پیشین برزیل و رقیب اصلی بولسونارو در حال قوی شدن است. اگرچه هیچکدامشان برای انتخابات سال آتی میلادی اعلام کاندیداتوری نکرده‌اند،‌ اما به نظر می‌رسد که انتخابات سال ۲۰۲۲ یک رقابت بین این دو چهره سیاسی برزیل باشد.

بولسونارو همچنین در جریان حضور در تجمع روز شنبه مورد استقبال افسران پلیس قرار گرفت و برخی از آنها حتی با وی عکس گرفتند.

وی حتی برای جلب حمایت افسران پلیس به دنبال حفاظت قانونی از افسرانی است که در جریان کار کشته شده‌اند و در مقابل می‌گوید، جنایتکاران باید چون سوسک کشته شوند.

بولسونارو که توسط دولت ایالتی سائوپائولو بابت عدم استفاده از ماسک به خاطر کرونا ۱۰۸ دلار جریمه شد، بار دیگر اتهامات بی پایه و اساس درباره تقلب انتخابات را در برزیل مطرح کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان جلسه هم اندیشی برگزاری سوپرلیگ بانوان و لیگ برتر فوتسال کشور که با حضور مسؤولان فدراسیون فوتبال برگزار شد احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال از تلاش فدراسیون برای حضور تیم ملی فوتسال برزیل خبر داد و گفت: قرعه کشی جام جهانی ۶ خرداد در ازبکستان برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم در حاشیه این مراسم با مسؤولان فوتبال برزیل مذاکره کنیم و بتوانیم این تیم را برای برگزاری بازی تدارکاتی به ایران دعوت نمائیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم منفعت آن در تمام حوزه‌ها به فوتسال ایران می‌رسد.

کد خبر 6099652

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ادعای حمایت دولت از یک لیست سیاسی در انتخابات بداخلاقی است
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • فیلم/ حمایت دانشجویان دانشگاه سائوپائولو برزیل از غزه
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی