Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جعفر قزوینیان، معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه استان البرز که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای ایمن‌سازی جاده هشتگرد-طالقان، گفت: این جاده ایمنی نسبی خوبی دارد و مقرر شده است تا پایان سال اقدامات دیگری برای ایمن سازی بیشتر پروژه در دستورکار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: در این راستا مقدمات خرید نیوجرسی فراهم شده است؛ نصب نیوجرسی در ایمن سازی جاده تأثیر بسیاری دارد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: همچنین تکمیل نواقص در تابلوهای ایمنی و راهنمایی و رانندگی نیز در دستورکار قرار دارد و از جمله اقداماتی که تا پایان سال اجرایی خواهدشد؛ شانه سازی نیز از دیگر اقداماتی است که در دستورکار قرار گرفته است.

قزوینیان ادامه داد: شرایط جاده سازی در محور کوهستانی خاص است و درخواست داریم رانندگان با رانندگی ایمن به ما کمک کنند.

وی در پاسخ به سوالی که به روشنایی جاده مربوط بود، اظهار کرد: استانداردهای دنیا اینطور نیست که همه جاده‌ها نور داشته باشند؛ وجود نور برای مناطق مه گیر ضروری است؛ از طرفی نمی‌توان به دلیل شبهات این جاده و کندوان این دو را باهم مقایسه کرد چرا که کندوان نیز در مرور زمان ایمن‌سازی شده است.

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انعقاد قرارداد با اداره راهداری خبر داد و افزود: برخی از اقدامات همچون روشنسازی جاده به این مجموعه واگذار شده است که در صورت تأمین اعتبار صورت خواهد گرفت؛ همچنین مشکل عدم آنتن دهی گوشی همراه نیز در این منطقه با تأمین برق برطرف خواهد شد.

این مقام مسؤول در خصوص عدم تکمیل ۴۰۰ متر انتهای پروژه و تکمیل آن به فشند، اظهار کرد: مقرر شد فرمانداری ساوجبلاغ در رابطه با تملکات ۴۰۰ متر باقیمانده پروژه اقدام کند تا مسافران این مسیر در فشند با ترافیک داخل شهری مواجه نشوند.

قزوینیان تکمیل تونل این پروژه را نیازمند اعتبار ۲۷۰ میلیارتومانی برشمرد و اضافه کرد: اگر این اعتبار در مدت زمان مقرر تأمین شود ظرف سه سال آتی تونل پروژه هشتگرد-طالقان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی در بخش پایانی از تردد مسافران در این مسیر خبر داد و گفت: شیب تند، رانش و ریزش، مه گیر بودن و مسائل این چنین از ویژگی‌ها و طبیعت جاده طالقان-هشتگرد است و امیدواریم رانندگان ایمن رانندگی کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: هشتگرد طالقان استان البرز ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد

به گزارش خبرآنلاین، عباس شرفی روز یکشنبه با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون برهفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم

وی بیان کرد: عمده کالاهای جابجا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگن همچنین با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

شرفی یادآور شد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند و یا با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903056

دیگر خبرها

  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس