Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:57:31 GMT

سفر سعید جلیلی به اراک لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۱۱۰۷

سفر سعید جلیلی به اراک لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام ستاد انتخاباتی سعید جلیلی قرار بر این بود که این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز سفر خود را به استان‌های غربی کشور آغاز کند و در اولین برنامه در جمع کارگران در اراک حضور پیدا کند.

خبر حضور جلیلی در اراک با استقبال کارگران صنایع تولیدی بزرگ اراک مواجه شد اما تنها ساعاتی قبل از این برنامه اعلام شد این سفر لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید کوچکی مسئول روابط عمومی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی علت لغو این برنامه را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و احترام به تصمیم ستاد ملی کرونا دانست و افزود: روز گذشته با انتشار خبر سفر جلیلی به اراک با استقبال اقشار مختلف خصوصاً کارگران مواجه شدیم و بنا را بر آن گذاشتیم که دیدار عمومی در یکی از کارخانه‌های بزرگ اراک برگزار شود.

وی ادامه داد: مسئولین این صنایع موافق برگزاری نشستهای انتخاباتی نبودند بنابراین برنامه را به فضای باز مقابل شهرک صنعتی اراک انتقال دادیم و تشکلهای کارگری هم برای حضور ابراز تمایل کردند اما با تصمیم ستاد مرکزی سفر سعید جلیلی به غرب کشور لغو شد.

کد خبر 5233483

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک ستاد ملی مقابله با کرونا سعید جلیلی انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • (عکس) سعید جلیلی و فیدل کاسترو در یک قاب
  • تلاش سعید جلیلی برای گرفتن عکس یادگاری با فیدل کاسترو | تصویر
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان