Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:55:34 GMT

گذر نشاط در شهربانوی بوستان ولایت برپا می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۴۸۱۰

خبرگزاری آریا - مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت همزمان با دهه مبارک کرامت میزبان شهروندان پایتخت با برگزاری برنامه های شاد و ایجاد گذر نشاط با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به اجرای ویژه برنامه های مناسبتی این دهه تا پایان خرداد گفت: امسال نیز با آماده سازی مجموعه شهربانوی بوستان ولایت در قالب ایجاد گذر نشاط و راه اندازی ایستگاه های مختلف، برنامه های فراغتی متنوعی ویژه دختران و بانوان تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او هدف از برنامه های مناسبتی دهه کرامت را غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد حس همدلی و نشاط در شهروندان اعلام کرد و افزود: در این گذر ایستگاه هایی به ارائه صنایع دستی بانوان، نقاشی و ساخت قاب و کلاژ، مشاوره روانشناسی در حوزه دختران و بانوان و ارائه محصولات عفاف و حجاب اختصاص یافته ضمن اینکه زمینه اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی در رشته های شطرنج، دارت توپی و بازی های بومی محلی نیز در این بوستان با رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد شده است.
به گفته توکلی در کنار این برنامه ها که ویژه گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان اجرا می شود، مسابقه عکاسی و کتابخوانی نیز در نظر گرفته شده که در طول دهه کرامت برگزار می شود.
او در تشریح سایر برنامه های مناسبتی این ایام اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت ضمن آذین بندی بوستان های منطقه، مراسم و جشن های محلی، مولودی خوانی و ویژه برنامه تقدیر از دختران فرهیخته در سراهای محلات به صورت مجازی برپا خواهد شد.
همچنین طی این دهه مبارک مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگینامه حضرت معصومه(س) و کارگاه های آموزشی با محوریت فضایل اخلاقی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع)، جایگاه زن در اســـلام و اهمیــت حجاب برتر در سراهای محلات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.
به گفته توکلی همزمان با دهه کرامت طرح اپلیکیشن اینوگام نیز با هدف گسترش فرهنگ پیاده روی و ورزش های انفرادی در شبکه های مجازی ایستگاه های ورزش شهروندی بانوان منطقه کلید خورده است.
ترغیب شهروندان به انجام ورزش، ارتقاء سطح سلامت و شادابی بانوان، ایجاد روحیه مضاعف و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در شرایط کرونایی از اهداف اصلی این طرح هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی برنامه های دهه کرامت، تاکید کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح همراه با نشاط اجتماعی در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران مراسم دهه کرامت قرار گیرد.

وی به آثار تبیینی و تربیتی و معنوی برنامه های دهه کرامت بر روی نسل جوان و آتیه ساز ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همایش ویژه دختران در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت برگزار شود.

امام جمعه سمنان همچنین خواستار تبیین حجاب و عفاف و سیره حضرت معصومه (س) برای دختران شد و تاکید کرد: از فرصت برنامه های دهه کرامت برای ترویج فرهنگ حجاب و الگو سازی برای دختران استان بهره گیری شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه ابراز رضایت مردم از اجرای طرح نور در جامعه بسیار ارزشمند است، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی است تا مردم ما بتوانند حمایت خودشان را از اجرای طرح نور اعلام دارند.

وی دهه کرامت را زمان خوبی برای بزرگداشت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به خصوص بین نسل جوان دانست و تاکید کرد: تبیین اهمیت حجاب و عفاف محور برنامه های دهه کرامت به خصوص برای نسل آینده ساز استان سمنان باشد.

کد خبر 6092817

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود