Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@17:49:19 GMT

اینترنت کهگیلویه و بویراحمد در کما و مسئولین در خواب

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۰۱۳

اینترنت کهگیلویه و بویراحمد در کما و مسئولین در خواب

کیفیت اینترنت اپراتورهای تلفن همراه این روزها در کهگیلویه و بویراحمد با بی خیالی مسئولان مخابراتی و تحت تاثیر افزایش استفاده کاربران به کما رفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بعد از خانه‌نشینی مردم به واسطه شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور اقبال عمومی با اینترنت یار بود اما متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد بخت با کاربران این ابزار عصر جدید یاری نکرده و متاسفانه علاوه بر اینکه از زیر ساخت آنچنانی برخوردار نیست شاهد به کما رفتن این روزهای آن هم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهایی که دانش آموزان و دانشجویان به اینترنت نیاز اساسی و کاربردی دارند و وضعیت انتخاباتی، استان و کشور را تحت تاثیر قرار داده است به جای اینکه شاهد ارتقاء پهنای باند اینترنت در کهگیلویه و بویراحمد باشیم متاسفانه شاهد سرعت لاکپشتی آن هستیم به گونه ای که داد مردم درآمده و این سوال را پیش می آورد که در روز انتخابات چه برنامه ای برای استان تدارک دیده شده است؟

ضعف زیر ساختی، کم توجهی به وضعیت مخابراتی استان و سیر روزانه وزیر جوان دولت روحانی در فضای مجازی  به جای رسیدگی به مشکلات تاثیر زیادی در کیفیت پایین خدمات رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد.

به هرحال نمی توان از نقش فراگیر اینترنت غافل شد چرا که امروزه نیاز به اینترنت یک نیاز و مطالبه عمومی است، به همین دلیل سراغ مدیر عامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد رفتیم تا در گفتگویی تلفنی دلیل کندی اینترنت را در استان دریابیم.

امیری با اشاره به اینکه استفاده کاربران نقش عمده ای در کاهش سرعت اینرنت استان دارد گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا در روز انتخابات قطعی اینترنت نداشته باشیم و برنامه ریزی ها انجام شده است.

وی در این گفتگو اذعان داشت: تلاشمان را می کنیم که حداقل قطعی اینترنت نداشته باشیم.

امیری با بیان اینکه با ستاد انتخابات استان برای روز انتخابات هماهنگ هستیم اظهار داشت: در آماده باش کامل هستیم.

نکته جالب این گفتگو با مدیرعامل شرکت مخابرات استان قطعی مکرر تلفن همراه وی به دلیل عدم آنتن دهی بود.

حال که بنظر می رسد مشکل اینترنت و آنتن دهی موبایل در کهگیلویه و بویراحمد قابل رفع نیست و باعث کلافگی مردم شده است مسئولان بالا دستی شرکت مخابرات در این رابطه چاره اندیشی کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار مثنوی، جانشین سپاه فتح در محوطه استادیوم تختی یاسوج افتتاح شد.

حسین پسنده، دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که به همت قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان برپا شد، گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه از وام گیرندگان کسب و کارهای خانگی ناحیه مقاومت شهرستان‌های بویراحمد و دنا و عشایر استان برپا شده و تولیدکنندگان محصولات تولیدی خود را عرضه کردند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۶۱۲ تقاضی کسب کارهای خرد خانگی برای دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که از این تعداد ۷۰۴ نفر با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

پسنده اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار تا پایان خرداد ماه امسال همه این تعداد پرداخت می‌شوند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با رایزنی و همکاری استانداری از محل تبصره ۱۸ در برنامه داریم که برای بیش از دوهزار نفر اشتغالزایی ایجاد شود.

پسنده بیان کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در طول سال رای فروش محصولات وام گیرندگان بازار فروش و نمایشگاه برپا می‌کند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزا، خرد خانگی و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف عرضه محصولات تولیدی صنایع دستی، ترشیجات، لباس محلی، محصولات کشاورزی خشک شده در محوطه استادیوم تختی یاسوج تا ساعت ۲۰ روز پنج‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برپا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور