Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان و سایر مشترکان این شرکت، گفت: این کار باعث می‌شود از خاموشی‌ها جلوگیری شود.
امیدعلی مراتی  اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، شاهد گرم‌تر شدن هوا در هفته جاری خواهیم بود و همین موضوع احتمالا باعث افزایش قابل توجه مصرف برق نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این افزایش برق در حالی پش‌بینی می شود که طی هفته گذشته میزان برق مصرفی کشور به ۵۸ هزار و ۶۰۰ مگاوات رسید تا رکورد مصرف شکسته شود.
مراتی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، احتمالا در هفته جاری مصرف برق کشور به ۶۰ هزار مگاوات نیز برسد و به تبع آن این افزایش مصرف شامل استان کرمانشاه نیز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق کرمانشاه با اشاره به رشد قابل توجه رشد مصرف، گفت: این افزایش از حدود ۲ درصد در سنوات گذشته به نزدیک ۲۰ درصد در سال جاری رسیده که موجب ناترازی میان تولید و مصرف برق شده است.
وی با بیان اینکه طی یک ماه اخیر کرمانشاه کمترین خاموشی‌ها را میان استان‌های کشور داشته است، یادآور شد: تداوم این موضوع منوط به ادامه همکاری خوبی است که اکثر شهروندان و مشترکان در روزها و هفته‌های اخیر با لحاظ کردن مدیریت مصرف با این شرکت داشته‌اند.
مراتی تاکید کرد: همه تلاش شرکت برق استان کرمانشاه مدیریت توزیع و جلوگیری از اعمال خاموشی‌هاست که البته مردم هم باید در مصرف خود مدیریت لازم را داشته باشند تا خاموشی‌ها به حداقل برسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: توزیع برق کرمانشاه خاموشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف روزانه پیاز چه خواصی دارد؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اگرچه هر نوع سبزی فوایدی برای سلامتی دارد اما، برخی از سبزیجات مانند پیاز خواص بسیار خاصی دارند. پیاز به طور کلی برای سلامت قلب، استخوان و روده شناخته شده است وحتی فواید دیگری دارد که ممکن است بسیاری از افراد از آن شگفت زده شوند. با این حال، اگر به پیاز حساس هستید قبل از استفاده با پزشک مشورت کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه پیاز را به مدت طولانی نگه داریم؟ افزایش باروری

در گذشته، ناباروری مردان با معاینات، جراحی‌ها و آزمایش‌های زیادی درمان می‌شد اما، اکنون می‌توان با نوشیدن آب پیاز به سادگی این مشکل را برطرف کرد زیرا استفاده از طیف گسترده‌ای از آنتی‌اکسیدان‌ها که پیاز مقدار زیادی از آن‌ها را دارد بسیار روی باروری تاثیر گذار است.

کمک به سینوس ها

یک راه عالی برای متوقف و کند کردن روند خونریزی بینی، استفاده از پیاز است! کافی است نصف پیاز را بردارید و آن را درست زیر سوراخ های بینی قرار دهید و سپس ببوید زیرا پیاز به دلیل داشتن ویتامین ث و بیوفلاونوئیدها باعث می شود مسیر بینی کمتر به خونریزی حساس شود همچنین یکی دیگر از مزایای مطلوب پیاز این است که در زمان گرفتگی بینی راه‌های بینی را شل و تنفس را برای ما آسان‌تر می‌کند.

جلوگیری از افسردگی و بهبود خلق و خو

پیاز دارای فولات یا همان ویتامین ب۹ است، این ویتامین با شکستن اسید آمینه به نام هموسیستئین از افسردگی جلوگیری و خلق و خوی شما را تقویت می کند. به بیان ساده، این اسید آمینه نامطلوب به بدن اجازه نمی دهد هورمون های خوبی تولید کند.

جلوگیری از پوسیدگی دندان

پیاز می تواند به پیشگیری از بیماری ها در بدن کمک کند اما، فواید زیادی برای سلامت دهان و دندان نیز دارد همچنین، جویدن پیاز خام به قوی‌تر شدن دندان‌ها و مبارزه با هر گونه باکتری موجود در دهان کمک می‌کند. به سادگی مقداری پیاز را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بجوید، زیرا این کار می تواند به جلوگیری از پوسیدگی دندان نیز کمک کند.

جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا

پیاز می تواند از سرماخوردگی، سرفه، تب و گلودرد جلوگیری کند.

پیاز خود را تکه تکه و آن را به مدت ۶ تا ۸ ساعت در آب آشامیدنی خیس کنید و۳-۴ قاشق غذاخوری ۳ بار در روز مصرف کنید.

درمان گوش درد

گوش ها ما یکی از حساس ترین اعضای بدن هستند و ممکن است به دلایل زیادی مانند صداهای بلند و سفر با هواپیما درد بگیرند و برخی از پزشکان استفاده از قطره گوش را برای کاهش درد توصیه کنند. با این حال، پیاز پخته نیز می تواند کمک کند. یک پیاز را در آب بپزید تا نرم شود سپس آن را روی یک پارچه و گوش خود قرار دهید تا گوش درد بهبود یابد.

منبع: نمناک

انتهای پیام/

کد خبر: 1229688 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • تابستان منهای خاموشی
  • مصرف روزانه پیاز چه خواصی دارد؟
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت